מוזיאון ישראל הטמיע מערכת כרטוס של סמארטיקט

היקפו הכספי של הפרויקט - שארך כשמונה חודשים והסתיים באחרונה - עמד על כ-800 אלף שקל ● אנשים ומחשבים שוחחו עם אוהד גריינר, מנמ''ר המוזיאון ושניר מלאכי, מנכ''ל סמארטיקט, על המיזם

מימין: אוהד גריינר, מנמ''ר מוזיאון ישראל; שניר מלאכי, מנכ''ל סמארטיקט.

מוזיאון ישראל בירושלים הטמיע מערכת למכירת כרטיסים של סמארטיקט (SmarTicket). הפרויקט ארך כשמונה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עמד על כ-800 אלף שקל. 

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אוהד גריינר, מנמ"ר מוזיאון ישראל, כי "רצינו תהליך גישה נוח למבקרי ולמבקרות המוזיאון. מהצד הטכנולוגי, שמנו לנו כיעד להחליף את מערכת הכרטוס הקודמת ומערכת ניהול המנויים, שישבו על מערכות לגאסי – לפלטפורמה אחידה, הפועלת בסביבת מחשוב מודרנית ובענן. היה לנו חשוב שהלקוחות יוכלו לבצע תהליך רכישה וכניסה מלא מהטלפונים שלהם, כולל קבלת הנחות מועדונים – מבלי לעבור דרך הקופות. עוד שמנו לנו למטרה לקבל דוחות BI חכמים, לשם קבלת תובנות מעמיקות ומבוססות נתונים, עם גישה גמישה לכלל הנתונים הנצברים – לשם יכולת לקבלת החלטות מושכלת".

תטפל ביעילות גם באירועי כניסת 5,000 מבקרים בשעה. מערכת הכרטוס החדשה במוזיאון ישראל.

תטפל ביעילות גם באירועי כניסת 5,000 מבקרים בשעה. מערכת הכרטוס החדשה במוזיאון ישראל. צילום: ויקימדיה

"תהליך רכישה יעיל יותר, עם כניסה מהירה בלי תור"

לדברי גריינר, "בחרנו במערכת של סמארטיקט, ואז אתגרנו אותם בדרישות מיוחדות של ממשקים למערכת ה-ERP שלנו, ולמערכת נוספות, ביניהן מערכת בקרת כניסה. הפרויקט כלל תהליכים של הסבות נתונים משתי מערכות, עם עבודה רבה בטיוב הנתונים, וגם כאן אנשי סמארטיקט חסכו לנו עבודה פנימית רבה".

"התועלות שהתקבלו מההטמעה", סיכם גריינר, "הן קודם כל שיפור השירות לקהל, שקיבל תהליך רכישה יעיל יותר, עם כניסה מהירה בלי תור. המוזיאון מארח מיליון מבקרים בשנה, עם אירועים של כניסת 5,000 מבקרים בשעה, ולכן זו נקודה קריטית, לא רק עסקית – אלא גם ביטחונית. מעבר לכך, אנחנו כבר רואים ייעול ושיפור של התהליכים הפנימיים אצלנו: נפטרנו מעבודה ידנית על אקסלים משלימים, ביטלנו שעות כוננות של טכנאים לתמיכה בסופי שבוע וחגים. העברנו הכל לשירות הענן של סמארטיקט, עם SLA ברור. עוד שדרגנו את רמת האבטחה על נתוני לקוחות, וכך, למנהלים יש כעת גישה עצמאית, בזמן אמת, לדו"חות – שבעבר דרשו גורם מתווך שיפיק אותם".

"הצלחת פרויקט לא טמונה רק במוצר מעולה – אלא גם במי שמאחוריו"

סמארטיקט הוקמה לפני כעשר שנים על ידי שלושה שותפים – שניר מלאכי, שגיא סיריוס ומישל אביב.

החברה מספקת פתרון מקיף, מבוסס SaaS, לעולמות הכרטוס על גווניו השונים, תוך דגש למתן פתרונות העונים לדרישות הלקוח ומיקוד בשירות לקוחות איכותי וזמין.

"הפרויקט שערכנו במוזיאון ישראל, שהוא מוסד התרבות הגדול בארץ, ממחיש בצורה ברורה את החשיבות בבחירת חברה שמבינה שהצלחת פרויקט לא טמונה רק במוצר מעולה – אלא גם באנשים שמאחוריו", אמר מלאכי, מנכ"ל סמארטיקט. "בשנים האחרונות הפכנו ממוצר כרטוס ל-ERP של ממש, עם יכולות CRM ותקשורת בזמן אמת עם לקוחות הקצה. יש לנו מגוון מודולים המותאמים לצרכים הספציפיים של כל מגזר שוק בו אנו פועלים, כולל התאמה לדרישות כל לקוח והתבססות על תקינה רלוונטית".

לדבריו, תשתית הענן של החברה יושבת על שרתי AWS, וככזו, היא מותאמת למענה אוטומטי לביקושים גבוהים של לקוחות, אשר הדרישות שלהם משתנות בזמן אמת, עם דגש על מהירות, אבטחת מידע ושרידות עם אתר DR.

"בשנה האחרונה", סיכם מלאכי, "חווינו ביקושים גבוהים במיוחד. השוק היה צמא לחברה שהצליחה להפנים את קשיי היומיום וגם את המאמץ לעשות את הצעד שמעבר, עבור הלקוחות. אנחנו מעודדים את הלקוחות שלנו לספר לנו על כל החלומות והרצונות שלהם מהתוכנה, וכך אנו משפרים אותה וגדלים עם הלקוחות שלנו".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שוקרון נדב מנהל כספים היכל התרבות מעלה אדומים

    ראשית אני רוצה לברך את מוזיאון ישראל על שרכשו את התוכנה והשרות של חברת סמארטיקט. כלקוח מזה 6 שנים בין הלקוחות הראשונים, רוצה לומר שזכינו בחברה ואנשים מהמעלה הראשונה , המקצועית והאנושית ביותר. לאורך כל השנים זכיתי לאוזן קשבת ולאנשי מקצוע מיומנים ומיוחדים. שמח על כתבה מפרגנת ומחזקת המגיעה לחברת סמארטיקט ביושר. מאחל לכולם המשך הנאה מרובה מהתוכנה ומהשרות הבלתי מתפשר של אנשי סמארטיקט. סבורני כי כמות המכירות שלכם תלך ותגדל בזכות הטכנולוגיה הידידותית למשתמש גם ברמה הנמוכה ביותר בידע מחשובי. ברכות לכל השותפים והעוסקים במלאכה.

  2. יוסף

    מרשים משפר את חווית הביקור במוזיאון בהצלחה

אירועים קרובים