כך תעבוד מערכת השיתוף בתשלום החדשה של נטפליקס

נטפליקס השיקה את מערכת השיתוף בתשלום החדשה שלה, שמגבילה את שיתוף הסיסמה מחוץ למשק הבית הראשי, בקוסטה ריקה, צ'ילה ופרו ● המערכת תושק "באופן רחב יותר" בהמשך הרבעון הראשון

שנה ורבעון של עליות. נטפליקס.

נטפליקס (Netflix) בישרה כבר באוקטובר האחרון על כוונתה לגבות תשלום נוסף בגין שיתוף סיסמאות החל מינואר 2023, וכעת נחשף מידע נוסף את מאמציה להגביל את מינוייה בשיתוף סיסמאות מחוץ למשקי הבית שלהם.

בדפי "שיתוף חשבון נטפליקס שלך" במרכז העזרה של ענקית הסטרימינג לקוסטה ריקה, צ'ילה ופרו נוסף אתמול הטקסט המודיע, כי "כל אחד במשק הבית שלך (אלה שגרים איתך במיקום הראשי שלך)" יכול להשתמש בחשבון נטפליקס. עוד מצוין, כי אלה שאינם חלק ממה שנטפליקס מחשיבה כמשק בית יצטרכו להירשם לחשבון משלהם, או שהבעלים של החשבון שבו הם השתמשו יוכל להוסיף אותם כ"חבר נוסף".

העלות של הוספת "חבר נוסף" לחשבון עם תוכנית סטנדרטית או פרימיום היא "פחות ממחיר התוכנית הבסיסית", נכתב במרכז העזרה של שלוש המדינות, והתשלום החודשי הנוסף יחויב מהאדם שאליו מתווסף ה"חבר הנוסף".

"כשמישהו נכנס לחשבון שלך ממכשיר שאינו חלק מהמיקום הראשי שלך, או אם הגישה לחשבון שלך מתמשכת ממיקום אחר, ייתכן שהמכשיר הזה ייחסם לצפייה בנטפליקס", הוסיפה חברת הסטרימינג.

כדי לזהות מכשירים המקושרים למיקום הראשי של חשבון, החברה אמרה שהיא משתמשת בכתובות IP, במזהי מכשירים ובפעילות בחשבון.

שיוך מכשיר למיקום ראשי כרוך ב"חיבור ל-Wi-Fi במיקום הראשי שלך, פתיחת האפליקציה או האתר של נטפליקס וצפייה במשהו לפחות פעם ב-31 ימים", נכתב במרכז העזרה. במכשירים שהחברה מחשיבה כ"מכשירים מהימנים" למשתמשים יכולים להזרים תוכן גם כשהם לא שוהים במיקום הראשי.

אנשים עדיין יכולים להשתמש בשירות הסטרימינג בזמן נסיעה או שהייה ומעבר "בין מקומות שונים" על ידי שימוש בקוד גישה זמני או עדכון המיקום הראשי של חשבון.

במכתב לבעלי המניות ב-19 בינואר ציינה נטפליקס, כי יותר מ-100 מיליון משקי בית שיתפו חשבונות, דבר שלדבריה "מערער את היכולת שלנו לטווח ארוך להשקיע ולשפר את נטפליקס, כמו גם לבנות את העסק שלנו". עוד ציינה נטפליקס, כי מערכת השיתוף החדשה בתשלום תושק בהרבה בהמשך הרבעון הראשון של השנה.

"מעורבות לטווח הקרוב", אמרה נטפליקס, עלולה להשפיע באופן שלילי בזמן שהחברה מרחיבה את מערכת השיתוף בתשלום, ולגרום לחלק מהמשתמשים להפסיק את המנוי במקום ליצור חשבונות משלהם או להיות "חבר נוסף". עם זאת, החברה אמרה שהיא צופה כי המעורבות תתרחב "עם הזמן".

סך המנויים של החברה עומד על כ-230.75 מיליון בסוף הרבעון הרביעי של 2022, בהשוואה ל-221.84 מיליון שדווחו בתקופה המקבילה ב-2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים