הסטארט-אפ הישראלי אקטיבפנס מינה שני סמנכ"לים חדשים

מייקל פארקר מונה לסמנכ"ל השיווק ואסף אוחנה - לסמנכ"ל המוצר ● פארקר ינהל את אסטרטגיית השיווק ואוחנה - את פיתוח מוצרי ה-AI והמידע של החברה

מימין: אסף אוחנה, סמנכ"ל המוצר של אקטיבפנס, ומייקל פארקר, סמנכ"ל השיווק שלה.

הסטארט-אפ אקטיבפנס, שפיתח מערכת לניטור תוכן זדוני ברשת, הודיע באחרונה כי מינה את מייקל פארקר לסמנכ"ל השיווק של החברה ואת אסף אוחנה – לסמנכ"ל המוצר שלה. פארקר יוביל את מהלכי השיווק של החברה ויעבוד בצמוד למחלקת המכירות, בהתאם לאסטרטגיות השיווק שנקבעו, ואוחנה ינהל את הפיתוח של מוצריה.

אקטיבפנס מציעה הגנה על מערכות של חברות ועל המשתמשים שלהן מפני התנהגות ותוכן זדוני ברשת, כמו בטיחות וניצול ילדים, טרור, דיסאינפורמציה ודברי שטנה. באמצעות ניטור וניתוח תכנים מספקת החברה פתרון לצוותי אמון ובטיחות בקרב לקוחותיה.

פארקר, המתגורר בפאלו אלטו שבקליפורניה, הוא יזם ותיק, עם ניסיון של יותר מ-20 שנים בשיווק ובסטורי טלינג בעולם ההיי-טק. בעברו הוא שימש כסמנכ"ל המוצרים של חברה ישראלית אחרת – ארמיס של יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל. לפני כן הוא הקים סטארט-אפ בשם זמוראי ומכר אותו ב-2014, וכן עבד בניהול שיווק ארגוני בסימנטק.

אוחנה, המתגורר במושב גן חיים שליד כפר סבא, מביא אתו לתפקידו החדש ניסיון של כשני עשורים בניהול מוצרים ובפיתוח אסטרטגיה. הוא חזר לישראל לאחר 12 שנים בעמק הסיליקון, שם שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברת המשלוחים אינסטכרט, בפלטפורמת גיוס הפרילאנסרים אפוורק ובאלטו – בית המרקחת הדיגיטלי הגדול בארצות הברית.

"השניים יתרמו למטרה: לשמור על הרשת"

פארקר אמר כי "אני מאמין במטרה של אקטיבפנס לטפל בתוכן הזדוני שיש ברחבי הרשת ומשפיע על המשתמשים, ובטוח שיחד עם נועם שוורץ, המנכ"ל, ושאר ההנהלה נוביל את החברה להישגים חדשים ולצמיחה בינלאומית גדולה".

אוחנה ציין כי "אנחנו נמצאים בתקופה ייחודית, שבה פלטפורמות אינטרנט נדרשות לפיקוח ולעמידה ברגולציה על התכנים שהן מעלות. מצפה לנו עתיד מזהיר, שישפיע על ההתנהלות של כל אחד מאיתנו ברשת".

לדברי שוורץ, "פארקר ואוחנה הם שני יזמים מצליחים, כל אחד בתחומו, שיובילו אותנו להישגים חדשים ויתרמו למטרה שלנו: לשמור על האינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים