דל רכשה את קלאודיפיי הישראלית ב-100 מיליון דולר

הנרכשת פיתחה יכולות למיכון ולתזמור בענן ● דל לא פרסמה את דבר הרכישה, אולם אישרה את נכונות הידיעה

רכשה את קלאודיפיי הישראלית. דל.

עוד שבוע, עוד אקזיט: דל (Dell Technologies) רכשה את קלאודיפיי (Cloudify) הישראלית, שפיתחה יכולות תזמור בענן. עצם הרכישה, כמו גם היקפה, לא פורסמו, אולם לפי TechCrunch, הסכום עומד על כמאה מיליון דולר. דל לא פרסמה את הרכישה – מעבר להודעה לקונית ל-SEC, הרשות לניירות ערך בארה"ב – אולם אישרה לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב את דבר הרכישה.

קלאודיפיי נוסדה ב-2016, ואנשיה פיתחו פלטפורמת אוטומציה ל-DevOps בקוד פתוח. זו מספקת טכנולוגיית של 'סביבת IT כשירות' (Environment as a Service), אשר עוטפת יחדיו תשתית, רשת וכלי אוטומציה לטובת שלל תרחישי פעולה. הפלטפורמה מסייעת לאנשי ה-IT לנהל סביבות מחשוב מגוונות בענן, עם יכולת גידול, תוך גישור על הפער הקיים בין אנשי DevOps ותהליכי ניהול השירות של המחשוב (ITSM). מטה הנרכשת נמצא בהרצליה, ולחברה משרדים בארה"ב.

מאז שהוקמה, קלאודיפיי גייסה כ-8 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הוא אריאל דן, שהיה ממייסדי פרוטיקור שנרכשה על ידי אינטואיט. נתי שלום, ממייסדי החברה, משמש סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. קלאודיפיי מונה עשרות עובדים, ואלו יצטרפו למרכז המו"פ של דל בישראל. על שותפיה נמנות שלוש ענקיות הענן הציבורי, AWS, גוגל (Google Cloud) ומיקרוסופט (Microsoft Azure), כמו גם סרוויס נאו (ServiceNow) ווינדריבר (Wind River) ו-5F. על לקוחותיה נמנים DHL, AT&T, אטוס, אינפוסיס, אקסנצ'ר, וודאפון, מורגן סטנלי, ובארץ – בזק. על המשקיעים בה נמנים קבוצת BRM, אינטל קפיטל, זרוע ההשקעות של ענקית השבבים, ו-Claridge Israel.

אנליסטים ציינו כי בחלקים מפעילותה, דל רכשה מתחרה שלה, שכן ענקית ה-IT מציעה ללקוחות ארגוניים פתרון לעבודה בסביבה מרובת עננים – המשלב בין מוצרים ושירותים שלה, ושל VMware. לפני כעשור, ב-2013, דל רכשה את Enstratius, ספקית ניהול שירותי ענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים