PayEm גייסה 220 מיליון דולר – בהון ובקרדיט

הסבב מתחלק ל-20 מיליון דולר בגיוס הון ו-200 מיליון - בקרדיט מקרן האשראי של ויולה, מיצובישי, קולברטיב פאנד ועוד ● PayEm לא מסרה על פי איזה שווי חברה בוצע הגיוס

עובדות ועובדי PayEm.

בתקופה של משבר בהיי-טק, ירידות בהשקעות וחשש לירידה נוספת עקב המצב הפוליטי במדינה, PayEm הודיעה היום (ג') על סבב שבו היא גייסה 220 מיליון דולר. 20 מיליון דולר בסבב זה הם מגיוס הון ועוד 200 מיליון – מגיוס קרדיט, מקרן האשראי של ויולה, מיצובישי, קרן ההון-סיכון קולברטיב פאנד ומשקיעים אחרים. PayEm לא מסרה על פי איזה שווי חברה בוצע הגיוס.

הגיוסים הללו מצטרפים לסבבי סיד ו-A, שבהם גייסה חברת הפינטק 27 מיליון דולר ממשקיעים כגון פיטנגו פירסט, NFX, גלילות קפיטל, לוקאל גלוב ופרש פאנד.

PayEm נוסדה בינואר 2020 על ידי איתמר ג'ובני, מנכ"ל החברה. יש לה משרדים בתל אביב ובסן פרנסיסקו ומאות לקוחות בעולם, בהם פייבר (Fiverr), נקסט אינשורנס ואינוביז. בחברה אומרים כי בשנה שחלפה גדל מספר הלקוחות שלה פי ארבעה וההכנסות – פי 6.5.

המוצר של PayEm הוא מערכת תוכנה כשירות (SaaS) לניהול הוצאות ורכש. בחברה אומרים כי המערכת מאפשרת ניהול ושליטה מלאים על כל תהליך הרכש: בקשת תשלום, ביצוע והצמדת חשבונית, אוטומציה של תשלומים, ניהול ספקים והנפקה מיידית של כרטיסי אשראי חכמים (וירטואליים ופיזיים). הפתרון מאפשר לצוותים פיננסיים שליטה ובקרה על הוצאות החברה השוטפות, תוך עמידה במסגרת תקציב, לצד מתן עצמאות לעובדים והטמעת תהליכי עבודה יעילים, שחוסכים זמן וכסף ומאפשרים נראות מלאה. בנוסף, היא נבנתה כך שהיא מסוגלת לתמוך במורכבויות הפיננסיות של חברות רב לאומיות.

הפלטפורמה מבצעת אינטגרציה מלאה עם מערכות הכספים וה-ERP של הארגונים, ומציעה פתרון שמאפשר תהליכי עבודה יעילים ומותאמים אישית. היא תוכננה מלכתחילה עבור פעילות בינלאומית, ומאפשרת העברת כספים בקליק אחד, ב-130 מטבעות שונים.

ג'ובני אמר כי "זהו צעד משמעותי עבור הגדילה של החברה. המימון מאפשר לנו לתמוך באופרציה של לקוחות עם תשלומים והוצאות בסדר גודל נרחב בהרבה, ולהעניק מסגרת משמעותית לפעילות כרטיסי האשראי של הלקוחות. תמיכה זו מאפשרת לנו להמשיך לפתח את הפלטפורמה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים