בלעדי

האוניברסיטה העברית מעלה לאוויר מערכת חדשה של מלם שכר

המערכת מטפלת בהיבטי משאבי האנוש, הנוכחות וגיוס העובדים, ואף כוללת מערכת לקליטת עובדים ● היא תחליף מערכת ששימשה את האוניברסיטה במשך 40 שנה ● היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

דותן זיידל, סמנכ''ל משאבי אנוש באוניברסיטה העברית.

האוניברסיטה העברית מעלה בימים אלה מערכת משאבי אנוש חדשה, פרי פיתוח של מלם שכר מקבוצת מלם תים. הפרויקט להטמעת המערכת החדשה בוצע במשולב על ידי אגף משאבי אנוש והאגף למחשוב, תקשורת ומידע באוניברסיטה, וכן מלם שכר, שכאמור פיתחה אותה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מיליוני שקלים. הפרויקט החל לפני כשמונה חודשים וכאמור, עולה לאוויר בימים אלה. המערכת החדשה החלה לשרת את 10,000 עובדי המוסד האקדמי.

דותן זיידל, סמנכ"ל משאבי אנוש באוניברסיטה העברית, הציג את הפרויקט בכנס הלקוחות השנתי של מלם שכר, שנערך היום (ב') באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות כ-750 נציגים של לקוחות החברה. את הכנס הנחה אמן החושים עלם חן.

לדברי זיידל, "במשך יותר מארבעה עשורים השתמשנו במערכת שכר וכוח אדם ישנה, פרי פיתוח עצמי. הבנו שעל מנת לתת מענה לשינויים בדרישות ובצרכים של האוניברסיטה בתחומים אלה – עלינו להתקדם. לכן, לפני כשלוש שנים התחלנו בהליכי בחינה של מערכות בתחום, מקומיות וגלובליות. בסופם של תהליכי הבדיקה וההיתכנות בחרנו במערכת של מלם שכר".

המערכת של מלם שכר היא אינטגרטיבית ומתחברת לכלל מערכות ה-IT שבאוניברסיטה העברית. היא מטפלת בהיבטי משאבי האנוש, הנוכחות וגיוס העובדים, ואף כוללת מערכת לקליטת עובדים.

זיידל אמר כי "היתרונות שקיבלנו מהטמעת המערכת הם רבים: יש לנו כעת יכולת לקבלת נתונים ולהזרמתם בזמן אמת, לעדכן פרטים באופן שוטף וקל, ולעבוד בענן. מדובר בפרויקט שיביא להתייעלות תפעולית, כמו גם לחיסכון כספי".

פיילוט במלם תים

אילן טוקר, מנכ"ל מלם שכר, ציין כי "השוק הישראלי צמא למערכות שכאלה. המערכת שהוטמעה באוניברסיטה העברית היא בעלת יכולת להתממשק לכל מערכות השכר והנוכחות הקיימות בשוק, ישראליות וגלובליות, כולל אלה של המתחרים שלנו. היא מספקת מענה מוכלל לעולמות הנוכחות והשכר גם יחד. זו מערכת עננית וקלה ליישום, וניתן להטמיע אותה בכל אחד מימי השנה, ולא רק ב-1 בינואר".

הוא הוסיף כי "המערכת עונה למוטו שלנו, שלפיו יש לשים את העובד במרכז, והיא מהווה מעין 'רשת חברתית' ארגונית. אנחנו מכוונים אותה לשוק העסקי בישראל. בימים אלה מבוצע פיילוט להטמעת המערכת במלם תים כולה, והיא תוטמע בקבוצה במהלך השנה. כמו כן, השנה נחל בשיווק שלה בקרב לקוחות ארגוניים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רבקה נחמני

    איך אפשר להתקשר למדור שכר פנסיוני תקציבי

  2. ארליכמן אהובה

    שאלה איפה חותמים על הטופס לאוניברסיטה העברית ירושלים.

  3. בתשבע ברזנר

    פרשתי לגימלאות ב1999 (ילידת 1937) הייתי מנהלת כח אדם של הפקולטה לחקלאות. ביקשתי ממשאבי האנוש לקבל תלוש משכורת כתוב ורצוי בדואר ישראל. אני ממשיכה לנהל את ביתי בקלסרים מאחר שאני כבר בת 85 ואני רוצה להשאיר לשני בני אפשרות לפתור כל בעיות שיעלו להם לאחר מותי. החודש קיבלתי דף המבקש ממני לרשום באילו ימים עבדתי. אני חוזרת על בקשתי לקבל את התלוש מודפס.

אירועים קרובים