אישום: ביצע עבירות מין בקטינים באמצעות האינסטגרם

לנאשם, עבד שאער בן ה-21, מיוחסות עבירות של מעשה מגונה וניסיון למעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן שש עשרה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ופרסום והצגת תועבה

כתב אישום בגין עבירות מיניות בקטינים, באינסטגרם.

כתב אישום הוגש אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד עבד שעאר, בן 21, מתל אביב, בגין עבירות מין וסחיטה באיומים. זאת על שביצע עבירות מין בעשרה קטינות באמצעות אפליקציית אינסטגרם.

את כתב האישום הגישה עו"ד אריאלה נבון, סגנית בפרקליטות מחוז ת"א פלילי. מכתב האישום עולה כי שעאר נהג ליצור קשר עם ילדות ונערות בגילאי 11-15, באמצעות האינסטגרם. "שעאר", נטען, "נהג לשלוח לקטינות תמונות וסרטונים של איבר מינו בניגוד לרצונן, וגם דרש מהן לשלוח לו תמונות שלהן, תוך שהוא איים עליהן כי אם לא יישלחו תמונות כפי שדרש, הוא יפגע בשמן הטוב ברשתות החברתיות".

באחד מהמקרים פנה שעאר לילדה בת 12 וביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה. היא סירבה וחסמה את חשבונו. כאשר פנה אליה שוב, כשהוא מזדהה בשם אחר, הילדה נעתרה לבקשתו ושלחה לו תמונות עירום שלה. בהמשך, בניגוד לרצונה, שלח לה שעאר תמונות של איבר מינו, וכן ביקש ממנה לשלוח אליו תמונות חושפניות נוספות שלה, ואיים עליה כי אם לא תשלח תמונות נוספות, הוא יפרסם את הצילומים שהיא שלחה לו קודם לכן – בקרב חברותיה. כאשר הילדה לא נעתרה לבקשתו, שעאר מימש את איומו ושלח את התמונות לחברותיה.

הטריד מינית קטינות אונליין.

הטריד מינית קטינות אונליין. צילום: אילוסטרציה BigStock

האב התחזה לבתו והתעמת עם החשוד

במקרה אחר פנה שעאר לילדה בת 11 ושלח לה, בניגוד להסכמתה, הודעות ותמונות בעלות אופי מיני. במהלך השיחה ביקש שעאר מהילדה לשלוח לו תמונה שלה, או שתעביר לו כתובת אינסטגרם של חברה "חרמנית רצח", כלשונו. היא סירבה, ושעאר איים כי אם לא תשלח אליו תמונה שלה בעלת אופי מיני, יפגע בשמה הטוב בכך שיפרסם את תוכן השיחה ביניהם בטיקטוק. אז הילדה חסמה את החשבון האינסטגרם שלו וסיפרה לאביה על המעשה. אביה של הילדה הסיר את החסימה והחל להתכתב עם שאער, תחת זהותה של הבת שלו. בהמשך להתכתבויות קבעו השניים להיפגש בטיילת בבת ים, ושאער כתב בתגובה: "אם אני בא מז*** אותך. ואין חדר שם בטיילת…. גם חברות שלך אני מז*** אותן…. תשאלי אותן זורמות לקבל בכ*ס או בת*ת לא משנה…". כאשר הגיע שאער למקום, הוא התעמת עם אביה של הקטינה וברח.

במקביל להגשת כתב האישום, עו"ד נבון הגישה לבית המשפט בקשה למעצר עד תום ההליכים, במסגרתה היא צינה כי "כמפורט בכתב האישום, הנאשם יצר קשר עם קטינות שונות בהזדמנויות רבות… הוא ביצע את המעשים המפורטים בכתב האישום במשך תקופה ממושכת – עד שהוא נעצר ב-2 בינואר השנה. במשך כל הזמן הזה, הוא פעל במניפולטיביות כלפי קטינות ברשתות החברתיות, כאשר בחלק מהמקרים התחזה בפניהן כקטין, תוך ניצול בוטה של תמימות הקטינות, כמפורט בכתב האישום. מעשיו של שאער, היקפם ונסיבותיהם, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו. ברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם. הוא שיחר לטרף ברשת וצד, כך ממש, קטינות בהן ביקש לפגוע מינית".

לשאער מיוחסות בכתב האישום עבירות של מעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן שש עשרה, ניסיון למעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן שש עשרה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ופרסום והצגת תועבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים