אפרת סיימון מונתה לסמנכ"לית המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב

סיימון ניהלה את מחשוב הקורונה במשרד הבריאות והייתה מנמ"רית בתי החולים של הדסה ● היא נכנסת לתפקיד בהמשך לפרישתו של המנמ"ר הקודם, גדי דודיאן, אחרי 12 שנים בתפקיד

אפרת סיימון, סמנכ"לית המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב.

הנהלת בנק יהב הודיעה היום (א') על מינויה של אפרת סיימון לסמנכ"לית המחשוב והטכנולוגיה של הבנק. היא תיכנס לתפקיד כמה חודשים אחרי שהמנמ"ר הקודם, גדי דודיאן, הודיע על פרישתו.

סיימון תכהן כמנמ"רית בנק יהב ותעמוד בראש האגף שאמון על ניהול טכנולוגיית המידע, ניהול ותפעול מערך המחשוב, תשתיות המחשוב והתקשורת, ואבטחת המידע והסייבר של הבנק.

לסיימון ניסיון של כשני עשורים בניהול מערכות מידע, בעיקר בתחום הבריאות. בתפקידיה האחרונים היא שימשה במשך שנתיים כמנהלת מערך מחשוב הקורונה במשרד הבריאות ולפני כן הייתה מנמ"רית בתי החולים של הדסה. בנוסף ללימודי הנדסת תוכנה, היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ומזרחנות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים.

גדי דודיאן, לשעבר מנמ"ר בנק יהב.

גדי דודיאן, לשעבר מנמ"ר בנק יהב. צילום: ניב קנטור

נכנסת במקומו של סמנכ"ל הטכנולוגיות הוותיק ביותר במגזר הפיננסי

פרישתו של דודיאן, שעליה הוא הודיע בספטמבר האחרון, התקבלה בהפתעה רבה בבנק יהב, מאחר שהוא היה אחד מאנשי המפתח בבנק, שהוביל מהפכות טכנולוגיות ב-12 שנות כהונתו שם. הפרויקט המרכזי שבהם היה העברת מערכת הליבה של הבנק למיקור-חוץ ב-TCS ישראל – חברה בת של התאגיד ההודי טאטא. כמו כן, הוא סמנכ"ל הטכנולוגיות הוותיק ביותר במגזר הפיננסי בישראל.

במהלך שנותיו בבנק יהב קיבל דודיאן שלל פרסים ותארים. ב-2016 הוא קיבל את אות המנמ"ר המצטיין בקטגוריה של Role Model בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards מבית אנשים ומחשבים, וב-2018 נכלל ברשימת 100 המנמ"רים המובילים בעולם של המגזין CIO.

חמש סמנכ"ליות מתוך שמונה חברי.ות הנהלה

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב, אמר כי "אגף המחשוב והטכנולוגיה הוא אגף מרכזי וחשוב בבנק בעידן הדיגיטלי ובהתמודדות עם האתגרים החדשים. ראוי לציין שסיימון הינה הסמנכ"לית החמישית בהנהלת הבנק, מתוך שמונה חברי.ות הנהלה".

לדברי סיימון, "אגף המחשוב והטכנולוגיה הינו מרכזי וחשוב לתפעולו של בנק יהב, וליכולתו להתחרות בעידן הדיגיטלי בשוק הבנקאי מול שחקנים קיימים וחדשים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מרקול

    בנק יהב זו פשות בושה ואין יתר מילים - לא חוזרים ללוקוחות למרות שאחרי פגישה עם פקידה של הבנק יהב כבר שבוע אין תגובה. ניהול פגום בההנהלה הראשי ! רק דיבורים במקרה הטוב ועוד דיבורים! איפה פיקוח על הבנקים?! איפה מבקר מדינה?!

  2. משה

    מאחל בהצלחה רבה ובהזדמנות זו ממליץ לך להתחיל כמשימה ראשונה בשדרוג האפליקציה המביכה שהבנק מציע ללקוחותיו אפליקציית וינטג׳ שמתאימה ברמתה לאפליקציות של בנקים אחרים בשנת 2010 - אפילו זיהוי ביומטרי לא קיים בשנת 2023!!!! מציע לך לפתוח את האפליקציה של דיסקונט ולעשות העתק הדבק בהצלחה שוב ( באמת לא בציניות)

אירועים קרובים