הפקולטה לניהול באונ' ת"א – בין 100 בתי הספר המובילים למנהל עסקים

הדירוג הבינלאומי של CEOWORLD מתייחס לשנת 2023 ובוצע כסקר בין אלפי בכירים ברחבי העולם ● הפקולטה דורגה בו במקום ה-99 ואילו למקום הראשון הגיע The Wharton School מאונ' פנסילבניה

פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב.

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב דורגה בין 100 בתי הספר המובילים בעולם למנהל עסקים לשנת 2023 – בדירוג הבינ"ל של CEOWORLD, אשר פורסם בימים אלה. למקום הראשון הגיע The Wharton School, מאוניברסיטת פנסילבניה.

בדירוג, שנערך באמצעות סקר 2023 Global Business Schools, בין אלפי בכירים ברחבי העולם ושהתייחס לכ-500 בתי ספר נבחרים מבין כ-13,000 בתי ספר למנהל עסקים הפועלים בעולם, דורגה הפקולטה לניהול במקום ה-99.

הדירוג מבוסס על שבעה מדדים עיקריים של איכות ומוניטין, ובכללם מוניטין אקדמי, תנאי זכאות קבלה, שיעור השמה בעבודה, משוב מעסיק מגייס, התמחות, מוניטין והשפעה עולמית, וכן שכר לימוד ותשלומים.

לדברי פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "דירוג זה משקף עבודה קשה של מאות אנשים, חוקרים, מרצים, סטודנטים ובוגרים, הלוקחים חלק בעשייה הענפה וביצירת המוניטין האיכותי של הפקולטה לאורך שנים רבות. אלו הישגים יוצאי הדופן של בוגרנו והסטודנטים שלנו, ואנו גאים מאד במשוב החיובי ובהערכה הבינלאומית לה אנו זוכים". 

המגזין CEOWORLD ערך את הסקר בקרב 35,000 מנהלים עסקיים, בוגרים, משפיענים עסקיים גלובליים, אנשי מקצוע בתעשייה, אקדמאים בבתי ספר לעסקים, מעסיקים ומגייסים ב-156 מדינות, בתקופה שבין – ה-22 בינואר 2022 ועד ה-15 בספטמבר באותה שנה. 10% אחוזים מהראיונות נערכו בטלפון, 82% באינטרנט ו-8% באמצעות דואר או פנים אל פנים. כל הראיונות הכמותיים נערכו בסודיות, מבלי להסתמך על הגשת הנתונים של המוסדות האקדמיים.

דירוג זה מצטרף לדירוג נוסף של תוכניות ה-MBA, המדרג את התוכניות של הפקולטה לניהול ע"ש קולר במקום ה-13, בין המדינות המובילות בעולם בהצמחת יזמים, עפ"י דירוג PitchBook לשנת 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים