אנשים ומחשבים: "קוראים לכנסת שלא להעביר את חוק האפליה"

"קבוצת אנשים ומחשבים קוראת לממשלה הבאה ולכנסת שלא להעביר חוקים ברוח זו, ולעשות הכול על מנת לקדם את אי האפליה והשוויון", נכתב בהודעת הקבוצה

אפליה? לא בבית ספרנו. אנשים ומחשבים.

קבוצת אנשים ומחשבים מצטרפת לגל של חברות ההיי-טק ובכלל החברות במשק שיוצאות נגד חוק האפליה, שכלול בהסכמים הקואליציוניים לקראת הקמת הממשלה הבאה, וקוראת לכל חברות ההיי-טק לעשות זאת. אם החוק הזה יעבור, בעל עסק יוכל לא לתת שירות לאדם אחר "עקב אמונתו הדתית".

בהודעת הקבוצה נכתב: "בימים האחרונים נחשף כי בהסכמים הקואליציוניים לקראת הקמתה של הממשלה החדשה כלול חוק שנועד לאפשר לבעלים של עסק או חברה שלא לתת שירות לאנשים 'עקב אמונתו הדתית'. אם החוק הזה אמנם יעבור, מגזרים רחבים בציבור עלולים להיפגע ולהיות מופלים".

"תעשיית ההיי-טק, הקטר של המשק הישראלי, חרטה על דגלה את נושא הגיוון וההכללה, מתוך הבנה שקבלה ותמיכה בזכויותיו של כל אדם – בין אם הוא חילוני או דתי, ערבי או יהודי, להט"ב או הטרוסקסואל, וכל אדם אחר – היא הדבר הנכון והמוסרי ביותר, ותורם לעסקים. כך גם קבוצת אנשים ומחשבים, כאמצעי התקשורת וכגוף הכנסים וההפקות המוביל של תעשיית ההיי-טק הישראלית", צוין בהודעה.

"אנחנו, בקבוצת אנשים ומחשבים, קוראים לממשלה הבאה ולכנסת שלא להעביר חוקים ברוח זו, ולעשות הכול על מנת לקדם את אי האפליה והשוויון. אנחנו דוחים בשאט נפש את הניסיונות לסמן אנשים ולהפלות אותם, ומעלים על נס את הליברליות ואת קבלתו של האחר, ללא הבדל דת, גזע, מין, נטייה מינית וזהות מגדר. אנחנו מזמינים את כלל חברות ההיי-טק להצטרף אלינו בקריאה זו, על מנת לשמור על ישראל כמדינה ליברלית ומתקדמת", נכתב.

תגובות

(9)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

    1. שטויות

      מי אתם שתגידו לי מה לעשות? אם אני אישה שרוצה לעשות עיסויים רק לנשים, אני עכשיו אהיה חייבת לעסות גם גברים? חוצפה.

  1. אבי לביא

    כל הכבוד לכם על נקיטת עמדה נחרצת. בנושא זה אסור לשבת על הגדר, חשוב לנקוט עמדה נחרצת כנגד האיוולת הזו, כנגד הרצון של אנשים שונים להפוך מדינה נאורה למדינה חשוכה ורודפת מיעוטים על בסיס של דת, לאום ומגדר.

  2. צבועים

    יש לא מעט מסעדות שמפלות לרעה יהודים דתיים. הן מוכרות מאכלים לא כשרים בידיעה שאדם דתי לא יכול לאכול שם. זה בדיוק כמו בעל מסעדה, שידרוש מהלקוחות לחבוש כיפה או להשתתף בתפילה כדי לאכול שם

  3. לא הבנתי

    אם יש לי אולם אירועים כשר וקבוצה של פגאנים רוצים לערוך בה טקסים פגאניים, אתם טוענים שאני צריך לוותר על האמונה שלי ולאפשר להם לטמא את האולם הכשר שלי?

    1. גיא מאיר

      לא, לגיטימי לחלוטין להגדיר מה אתה מוכן או לא מוכן שיעשו באולם האירועים שלך, אבל ממש לא לגיטימי לאפשר או לא לאפשר לאדם להכנס כי אמונתו פגאנית. אני למשל חבר פה: https://www.facebook.com/groups/1391883981112806/?ref=pages_group_cta

    2. צדק

      מה אני יאמר כנסיית ההגיון המופתי רק הבעיה היא שכל חבריה אידיוטים גמורים

אירועים קרובים