גם זאת עבודה מהבית: עובד מטא חכר דירה באוניית תענוגות

העובד, בן 28 מסן דייגו, חכר דירה קטנה כדי לטייל ברחבי העולם - אבל לא להפסיד עבודה ● הוא שילם עליה 300 אלף דולר ל-12 שנים

לעבוד, ובכלל - לגור, באוניית תענוגות... נשמע כייפי.

עבודה בתנאי לוקסוס: עובד במטא, בן 28, חכר דירה באוניית תענוגות ל-12 שנים, כדי הן לעבוד מהבית והן לראות עולם. הוא שילם על כך 300 אלף דולר.

העובד, אוסטין וולס מסן דייגו, קליפורניה, בחר לשלב ביזנס עם פלז'ר ולחכור דירה קטנה, בשטח של קצת יותר מ-22 מ"ר, באוניית התענוגות MV Narrative. האונייה צפויה לבצע את ההפלגה הראשונה שלה רק ב-2025, ולדברי וולס, הוא מתכוון לגור בדירה שחכר בה לפחות שלוש שנים.

על פי רשת CNBC, שדיווחה על כך ראשונה, וולס יזכה באונייה לשירותים רפואיים, שוק איכרים, מטבח פרטי, מכון כושר, ספא, שירות חדרים 24 שעות ביממה ומתחם עבודה משותף, שיאפשר לו לעבוד בין ביקור במקום אחד בעולם למשנהו. יצוין שהוא לא לבד: וולס יהיה חלק מכ-1,000 אנשים שצפויים לגור ב-500 החדרים שבאונייה לתקופה ממושכת.

הוא ציין בראיון לרשת האמריקנית כי "הדבר שהכי מרגש אותי הוא שאני לא צריך להשעות את סדר היום הרגיל שלי כדי לראות את העולם". לדבריו, במקום שהוא יצטרך לארוז תיק, לרכוש כרטיס טיסה ולדאוג לדיור בכל יעד שבו הוא רוצה להיות, "הדירה שלי, המכון שלי, הרופאים שלי והמכולת שלי יטיילו אתי ברחבי העולם".

לדבריו, "זוהי כנראה הפעם הראשונה אי פעם שבה אפשר לעבוד בעבודה סטנדרטית, ואפילו לשקול לעבוד ולחיות בקומפלקס דירות ששט בים".

וולס אמר כי הוא מתכוון לעבוד לפי שעון החוף המערבי של ארצות הברית, על אף שהאונייה תפליג מאירופה ותשוט באזורי זמן שונים. כלומר, בחלק מהיעדים שבהם האונייה תעצור הוא יטייל בשעות היום ויעבוד בשעות הערב באותו יעד, בעוד שבאחרים הוא יעבוד בשעות הלילה או לפנות בוקר. נראה שהוא לא יגיע עם האונייה לישראל: על פי הדיווחים, היא תפליג – ותעגון – בעיקר במדינות באירופה, אבל גם, למשל, בחוג הארקטי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים