אל"מ (מיל') עומר גרוסמן מונה למנמ"ר סייברארק

גרוסמן מגיע לסייברארק אחרי ששירת בתפקידים רגישים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והסייבר בצה"ל, לרבות כמפקד ממר"ם ● הוא מחליף את סיגלית שביט

אל"מ (מיל') עומר גרוסמן, המנמ"ר החדש של סייברארק.

אל"מ (מיל') עומר גרוסמן מונה לתפקיד מנמ"ר גלובלי ראשי של חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברארק – כך הודיעה החברה היום (ד') אחר הצהריים.

גרוסמן מחליף בתפקיד את סיגלית שביט. בתפקידו החדש הוא ינהל את קבוצת ה-IT הגלובלית של סייברארק, כולל את פעילות אבטחת המידע של החברה. הוא מביא עימו ניסיון באבטחת סייבר, בתשתית ענן ובבניה של סביבות מחשוב הניתנות לגידול ולשינוי, שהן גם חסינות.

יצוין כי אל"מ (מיל') גרוסמן שירת יותר מ-25 שנים בצה"ל, ובתפקידו האחרון במדים שימש כמפקד מרכז העליונות בסייבר באגף התקשוב (ששמו המלא הוא אגף התקשוב וההגנה בסייבר). בתפקיד זה הוא הוביל מבצעי הגנה בסייבר בעלי משמעות לאומית. לפני כן שימש גרוסמן כמפקד ממר"ם – מרכז המחשבים ומערכות המידע באגף. בתפקיד זה הוא פיקד על יחידה של מאות אנשים שפיתחה, הפעילה והייתה אמונה על אבטחת סביבת הענן הראשית של צה"ל.

גרוסמן, בן 43, אהב בילדותו ספורט ומחשבים, ובתיכון חלם להגיע לממר"ם. אלא שהיה לו פרופיל קרבי, ולכן הוא שירת כקצין תקשוב מבצעי קרבי במורן. אחר כך הוא שירת ברוב היחידות המיוחדות בקהילת המודיעין הישראלית, בצה"ל ומחוצה לו.

כשסיים את הלימודים האקדמיים, ב-2011, גורמים בצה"ל הציעו לגרוסמן להקים את מחלקת הגנת הסייבר באגף התקשוב. כשסיים את מלאכתו זו הוא היה, כאמור, מפקד ממר"ם. הוא בעל תארים ראשונים בפיזיקה ובהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בניהול מידע ממשלתי מהאוניברסיטה האמריקנית לביטחון לאומי, מכללת המידע והסייבר בוושינגטון הבירה.

"גרוסמן עמד בקו החזית של לוחמת הסייבר העולמית"

"בעשור האחרון גרוסמן עמד בקו החזית של לוחמת הסייבר העולמית, וראה ממקור ראשון את החדשנות המואצת של התוקפים. הניסיון האופרטיבי והאסטרטגי שלו, לצד יכולתו לפתור אתגרים מורכבים, יהוו נכס עצום לחברה", אמר אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.

"סייברארק הוכיחה יכולת להתפתח, לגדול ולחדש, תוך שימוש בכלים חדשים, מבוססי דטה וטכנולוגיות ענן – וזאת על מנת לתמוך בחוסן, במהירות ובסקלבליות. נמשיך לפתח את העבודה של צוותי ה-IT הגלובליים של החברה", אמר גרוסמן.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ציונה אמזלג

    מאחלת לך הצלחה בהמשך עבודתך והמון אושר ונחת מהמשפחה .

  2. פליסטרנט אתי

    יישר כוח. הכרתי את שלום גרוסמן.מאותו חומר קורצתם.🙏🙏כל הכבוד.אני מצדיעה לך.

  3. סמדר גרוסמן

    קצין וג׳נטלמן, מצטיין וצנוע נרתם ותורם כדאי להשקיע היום במניות החברה🔝

  4. ישראל ישראלי

    קצין מבריק. עבדנו ביחד, אני רס״ן והוא אל״ם. הוא הגיע לפגישות עם 100% מקצועיות ו0% אגו. בודדים כמותו בחטיבה.

אירועים קרובים