מיילים מסתוריים מגוגל מזהירים על בעיה ב-Google Assistant

הודעת אימייל שהגיעה מצוות Google Assistant, מכירה בגילוי של באג המשפיע על Google Assistant ללא פירוט נוסף ומעלה יותר שאלות ממה שהיא עונה

Google Assistant.

בכל פעם שמשהו משתבש באפליקציה או בשירות שעלול להשפיע על המשתמשים, בין אם זו פרצת אבטחה, או סוג אחר של הפרעה בשירות, אנו תמיד מעריכים כאשר החברה המעורבת חושפת בבירור מה קורה למשתמשים שלה. אחרי הכל, בהתאם לחומרת הבעיה, ייתכן שהם ירצו לנקוט כמה צעדים כדי לשמור על בטיחות הנתונים שלהם. אבל עד כמה שאנחנו מעריכים אזהרות כאלה, זה יכול להיות קצת מתסכל כשהן חסרות, בצורה יוצאת דופן בפרטים. וזה בדיוק המצב, כשגוגל מעוררת אזעקה לגבי באג שמשפיע על Assistant.

הודעת אימייל שהגיעה מצוות Google Assistant (שבעצם נשלחה על ידי צוות Workspace) נחתה בתיבות הדואר הנכנס של חלק מהמשתמשים בשבוע שעבר, ומכירה בגילוי של באג המשפיע על Google Assistant ועל מכשירים רשומים. ההודעה מורה לנמענים לבדוק את הגדרות ה-Assistant שלהם ולוודא שהכל בסדר כשהם משתמשים בה. הדוא"ל אמנם מציין שהחברה תיצור קשר עם מידע נוסף, אך לא כתוב מתי ולא ניתנו פרטים נוספים, כמו ממה הוא נגרם.

כמשתמשים, אנו אמנם מעריכים אזהרה כשמשהו השתבש, אבל זה בהחלט מעלה יותר שאלות ממה שזה עונה. חשיפת בעיות היא תרגול מצוין, גם אם הן מינוריות. אבל בדרך כלל גוגל היא לא אחת ששולחת הודעת דוא"ל מהסוג הזה, וגם אז, נקווה להבנה מעמיקה יותר לגבי מה השתבש, או לפחות איך זה מתוקן.

אימייל נוסף נשלח, והפעם מצוות Nest, ולמרות שהמסר החדש הזה עוזר להגדיר את ההיקף בצורה ברורה יותר, נשארנו סקרנים מאוד מה עלול לגרום לכל הבעיות הללו. שוב, גוגל מציינת את כוונתה לעקוב עם מידע נוסף מאוחר יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מקלאוד 1

    היה לי לפני שבוע וירוס חזק נאלצתי לפרמט את המחשב ולעשות את כל ההתקנות מחדש

אירועים קרובים