בלעדי

יו-ביטק תספק רישיונות מיקרוסופט לממשלה במאות מיליוני שקלים

החברה, מקבוצת וואן טכנולוגיות, זכתה במכרז החשב הכללי במשרד האוצר ● תוקפו הוא למשך שלוש שנים, והוא כולל אופציה להארכה שלו בעוד שנה

צחי אסיף, מנכ"ל משותף ב-יו-ביטק.

יו-ביטק מקבוצת וואן טכנולוגיות זכתה לפני ימים אחדים במכרז לאספקת רישיונות מיקרוסופט למשרדי הממשלה – כך נודע לאנשים ומחשבים. החברה זכתה כספק יחיד בהתמודדות על מכרז החשב הכללי במשרד האוצר, בהיקף כספי של מאות מיליוני שקלים – כך לפי הערכות בשוק.

במכרז החשכ"ל, שפורסם לפני כחודשיים, התמודדו אזטק, נס, גטר ויו-ביטק. המכרז נוגע לשימוש בתוכנות מיקרוסופט מסוגים שונים וחידוש זכאות לשדרוג גרסאות עבור תוכנות אלה. תוקפו הוא למשך שלוש שנים, והוא כולל אופציה להארכה שלו בעוד שנה.

זכיית יו-ביטק במכרז תאפשר לה לסייע לעשרות ארגוני ממשלה ויחידות סמך שלה לצלוח את המסע הדיגיטלי. זאת, על ידי הגירת שירותים שקיימים ברישוי מסורתי לעבר רישוי ענני, אם הם יבחרו בכך. הגופים שחברת הבוטיק, שמתמחה בסיוע לארגונים במעבר לדיגיטל, תפעל אתם במסגרת הזכייה במכרז זה יהיו משרדי ממשלה, יחידות סמך שלהם, שירות התעסוקה, רמ"י (רשות מקרקעי ישראל), הביטוח הלאומי, ענבל חברה לביטוח, בנק ישראל, משרד מבקר המדינה וגופים ציבוריים אחרים.

"הזכייה במכרז הממשלתי תשפיע גם על המגזר הפרטי"

צחי אסיף, מנכ"ל משותף ב-יו-ביטק, העריך בפני אנשים ומחשבים כי הזכייה תניע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית לענן של מיקרוסופט גם בקרב ארגונים שאינם נמנים על המגזר הממשלתי, קרי – יחידות הסמך, כמו גם ארגונים מהמגזר הפרטי. "הזכייה במכרז הממשלתי תשפיע גם על המגזר הפרטי", אמר.

לדברי אסיף, "הדטה סנטר הייעודי לענן של מיקרוסופט בישראל, שצפוי להיפתח במהלך שנת 2023, יהווה הזדמנות עבור ארגונים נוספים להגר לענן המקומי, עם הנגשה של שירותים ענניים נוספים, לרבות אקסצ'יינג', שירותי אבטחת מידע, תקשורת, וידיאו, שיתופיות ועוד". הוא ציין כי "נביא את הערכים המוספים שלנו – מקצועיות, שירותיות, ניסיון וידע רב בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית – למשרדי הממשלה ולארגונים נוספים ממגזר זה, וגם מחוצה לו".

יודגש כי הזכייה במכרז החשכ"ל האמור לא קשורה לפרויקט הענן הציבורי-ממשלתי נימבוס, שבו זכו גוגל קלאוד ו-AWS.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריק

    לא חבל על מאות מיליוני דולרים??? כידוע יש תכנות אופיס ושרתים ועוד בקוד פתוח כמו אופן אופיס, ליברה אופיס ועוד. התכנות מצויינות עולות חינם. משלמים על השירות בלבד.

אירועים קרובים