חיים כהן מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של סיסקו ישראל

מדובר בקידום פנימי בסיסקו ישראל, לאחר שכהן שימש בה קודם לכן כמנהל חוויית הלקוח, אולם ניסיונו הכולל הוא באורך של 20 שנים, וכולל ארגונים בולטים נוספים כבזק והבנק העולמי

חיים כהן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סיסקו ישראל.

סיסקו ישראל הודיעה היום (ג') על מינויו של חיים כהן לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סיסקו ישראל.

כהן הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בניהול בכיר בתעשיית ה-IT ובמתן שירותי תמיכה בחברות בולטות בתחומים הפיננסי והציבורי. בתפקידיו הקודמים הוא כיהן כמנהל חוויית הלקוח של סיסקו ישראל, וכסגן נשיא לשיווק ומכירות בקבוצת A – Online Capital. לפני כן ניהל כהן דסק מסחר במטבע חוץ ושוק הכסף בבנק העולמי ושימש כמנהל שוק ההון בבזק. הוא הצטרף לסיסקו לאחר שהיה סמנכ"ל החטיבה הפיננסית ב-TCS ישראל – חברה בת של התאגיד ההודי טאטא.

כהן אמר כי "התפקיד החדש מביא עימו שלל אתגרים. אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מעניינת, שבה חברות וארגונים מבצעים טרנספורמציה מלאה ומחבקים את הטכנולוגיה ואת מה שיש לה להציע להם, ובכך מציעים לעולם מגוון שירותים ומוצרים חדשים ובעלי ערך ללקוחותיהם. נמשיך להוביל את לקוחותינו בביטחון ובמקצועיות לעבר העתיד".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין כי "ניסיונו הרב של כהן בניהול עסקי בכיר ובפיתוח עסקים מאפשר לנו לחבר בין חדשנות לטכנולוגיה, תוך כדי העצמת העשייה של החברה בישראל. לאחר שמילא שלל תפקידים שהובילו אותו להישגים יוצאי דופן, נוכל יחדיו, הנהלה ועובדים, להמשיך ולספק את הפתרונות ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים