חדש בגוגל: מסנני תכנים נוספים במנוע החיפוש

מעבר לחדשות, תמונות וסרטונים, גוגל תציג מסננים אוטומטיים כמו קניות, טיסות, ספרים, פיננסים ועוד

גוגל: מסנני תכנים חדשים באנדרואיד.

גוגל מוסיפה מסנני תכנים לתוצאות החיפוש במנוע שלה בטלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה שלה. מעבר לחדשות, תמונות וסרטונים, גוגל תציג מסננים אוטומטיים כמו קניות, טיסות, ספרים, פיננסים ועוד.

בדרך כלל, לפחות שני מסננים ראשיים מאלו המוזכרים לעיל יופיעו בתחילת הרשימה, שתוצג ככפתורים בצורת אליפסה ישירות מתחת לשדה החיפוש עצמו. המסננים הללו יכילו גם צלמיות כחולות כדי שניתן יהיה להבין בקלות מה התוצאות שהם יספקו גם בלי לקרוא את הטקסט המלווה, וגם כדי שניתן יהיה להבין בקלות כי מדובר במסננים העיקריים.

אבל מעבר לכך, תציף גוגל כמסננים גם נושאים, שיסומנו ככפתורים, של נושאים המתייחסים לחיפוש. לדוגמה, חיפוש אחר מכונית חשמלית יכול לגרום לכך שיופיעו כפתורים עם הצעות כמו "נהיגה אוטונומית", "טעינה מהירה", "עמדות טעינה", וכדומה.

לחיצה על מסנן כזה תמקד עוד יותר את תוצאות החיפוש בתת הנושא המוצע, ובמקביל ניתן יהיה לבצע לחיצה מהירה על סימני הפלוס והמינוס בכפתורים כדי לבצע זום החוצה ושוב פנימה בתוצאות החיפוש.

החברה טוענת, כי "הנושאים והמסננים יוצגו בסדר שהמערכות שלנו יקבעו באופן אוטומטי, שהוא המועיל ביותר עבור השאילתה המסוימת של המשתמש. הנושאים יהיו דינמיים וישתנו תוך כדי לחיצה, ויעניקו אפשרויות נוספות ויעזרו לחקור תחומים חדשים".

גוגל מתחילה להציע את המסננים החדשים הללו בארצות הברית באנגלית בלבד, אך הכוונה היא להתרחב למדינות ולשפות נוספות בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים