בלעדי

חילופי מנמ"רים באונ' ת"א: דוד סתיו פורש – רונן הורוביץ יחליף אותו

סתיו מונה לראש אגף דיגיטל ושוק ההון במת"ף ● הורוביץ היה עד לא מכבר מנמ"ר בחברות בנות של בזק ● סתיו שוחח עם אנשים ומחשבים לרגל פרישתו

מימין: דוד סתיו, מנמ"ר אונ' ת"א הפורש; משמאל: רונן הורוביץ, מנמ"ר אונ' ת"א הנכנס.

חילופי מנמ"רים באגף המיחשוב של אוניברסיטת תל אביבדוד סתיו, סמנכ"ל המיחשוב של האוניברסיטה בשש השנים האחרונות, הודיע על סיום תפקידו. סתיו עובר לכהן כראש אגף דיגיטל ושוק ההון במת"ף, זרוע המיחשוב של הבנק הבינלאומי, שבראשו עומד המנמ"ר אופיר קדוש. לפני תפקידו הנוכחי באקדמיה, כיהן סתיו במשך 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים באגף המיחשוב של בנק הפועלים.

אמש (ד') פרסמה האוניברסיטה הודעה לפיה רונן הורוביץ הוא מי שנבחר להחליף את סתיו בתפקידו. הורוביץ היה עד לא מכבר סמנכ"ל טכנולוגיות המידע בחברות הבנות של בזק, פלאפון, yes ובזק בינלאומי/ לפני כן כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות בויזה כאל. במשך שנים רבות שירת הורוביץ במערכת הביטחון והתפקיד האחרון שלו היה ראש אגף טכנולוגיות בשב"כ.

"אני שמח ומודה על המינוי. בתקופה הקרובה אכנס ואלמד את אתגרי האגף וביחד עם צוות העובדים והמנהלים נקדם את יעדיו, תוך דגש לפרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית האסטרטגי", אמר הורוביץ.

"בתום תקופה מרתקת של שש שנים, אני מתקדם לתפקיד הבא ומסכם תקופה פורייה, מאתגרת ומהנה בה אגף מיחשוב וטכנולוגיות מידע ביצע מתיחת פנים גדולה והצעיד את האוניברסיטה לעתיד חדשני ודיגיטלי", אמר סתיו בשיחה עם אנשים ומחשבים.

שארית חיובית מהקורונה. למידה היברידית. אילוסטרציה.

שארית חיובית מהקורונה. למידה היברידית. אילוסטרציה. צילום: BigStock

הקורונה הביאה תיאבון רציני אליה באוניברסיטת ת"א – טרנספורמציה דיגיטלית

סתיו אמון על מספר פרויקטים בולטים שהוביל יחד עם צוותו, המונה כ-100 עובדים. בין היתר מדובר על הקמת דטה-סנטר חדש והגדלת כוח המיחשוב המחקרי, הנחת תשתיות תקשורת חדשות, הקמת מערך סייבר, הקמת Data Warehouse בענן והחדרת מערכות BI לארגון.

פרויקטים נוספים בהם היה מעורב סתיו הם הקמת מערך שירות ותמיכה חדשני ומוביל וכן פריסת מערך מולטימדיה רחב בכיתות ובאולמות של הקמפוס.

סתיו ציין כי תקופת הקורונה היתה מאתגרת והעצימה מאוד את עבודת ה-IT באוניברסיטה. "בגלל שהיינו ערוכים לפני כן, המעבר בין לילה לעבודה מרחוק היה מהיר ומיידי", סיפר סתיו. האתגרים, לדבריו, היו בנושא של למידה מרחוק עם הסטודנטים והמרצים.

"פיתחנו יכולות רבו כדי אפשר מערך לימודים מרחוק, בין היתר מערך לימודים א-סינכרוני, בנינו פורטל ייעודי אליו העלינו את כל חומרי הלימוד שמאפשרים לסטודנטים לעקוב ולראות את כל התכנים", אמר. סתיו ציין כי חלק מהיכולות שפותחו משמשות את האוניברסיטה, שמאפשרת גם כיום למידה היברידית.

לפי סתיו, אחד המאפיינים שמבדל את עבודת ה-IT באוניברסיטה הוא, בין היתר, עבודה עם החוקרים ומערכות המחקר. לדבריו, "האתגר הוא לאפשר להם יכולות מיחשוב גבוהות, במחשבי-על חזקים, ולאפשר כמה שיותר שיתוף בין חוקרים".

"אין ספק שתקופת הקורונה הביאה תיאבון רציני לארגון בכל מה שקשור לטרנספורמציה הדיגיטלית. הארגון הבין את החשיבות של ה-IT , ואנחנו בעיצומו של תהליך הגירה לענן ועוד פרויקטים רבים", אמר סתיו.

"אגף מיחשוב וטכנולוגיות מידע הוא מקום מצוין שנפלא לעבוד בו. העובדים והמנהלים מקצועיים ומוכשרים ופועלים בשיתוף פעולה הדוק. אני מאחל למחליפי, רונן הורוביץ, הרבה הצלחה והנאה בתפקיד", אמר סתיו לסיום.

משרות מנמ"רים פתוחות

בענף יש עדיין מספר תפקידי מנמ"ר שטרם אוישו בארגונים הבאים: ויזה כאל, מגדל ומכבי שירותי בריאות. כמו כן יש מכרזים לתפקידי מנמ"רים במשרדי ממשלה, כגון מכרז לתפקיד מנהל מרכבה, במקום אילן אללוף שפרש בסוף החודש שעבר; מנהל חטיבת IT במשרד המשפטים, במקום שי כהן שעבר לצים. בשלטון המקומי ממתינים לפרסום שמו של מי שיחליף את מוטי סרודי, מנמ"ר עיריית כפר סבא, שעובר לצד של הספקים בתחום המוניציפלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים