F5 מקימה ענן בישראל

הענן יספק מענה לאלפי ארגונים בארץ ● סכום ההשקעה לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר ביותר מ-12 מיליון שקלים ● ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, מספר על הענן החדש

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין.

F5 תקים בישראל מתקן לשירותי ענן במהלך 2023, על מנת לספק מענה לאלפי ארגונים בארץ. היקפה הכספי של ההשקעה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי היא עומדת על יותר מ-12 מיליון שקלים.

ההכרזה על הקמת הענן נעשתה במסגרת כנס שערך הסניף הישראלי של F5 היום (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים, בסנטרל פתח תקווה. השתתפו בו נציגים של מאות מלקוחות F5 ושותפיה העסקיים והנחה אותו רן כהן, מנהל שותפים אזורי בחברה.

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, שפתח את הכנס, אמר כי "המתקן שיוקם הוא PoP (ר"ת Point of Presence), והוא נועד לענות על הביקוש הגובר לשירותי הענן המבוזר שלנו, F5 Distributed Cloud. הוא יוקם כחלק מהרשת העננית הגלובלית של החברה, שמונה 26 מתקנים סביב העולם, בהם שישה באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). מדובר ברשת אפליקציה לאפליקציה, שמחברת ומאבטחת עבודה בסביבות רב ענניות, בסביבות היברידיות ובסביבות מחשוב קצה".

לדברי אראל, "השוק הישראלי הוא המוביל באירופה באימוץ שירותי הענן המבוזר שלנו, והענן שיוקם יאפשר לאלפי ארגונים ישראליים לנהל עומסי עבודה של אפליקציות ולהגן עליהן. הוא מתוכנן בצורה מיטבית לקישוריות אפליקציה לאפליקציה ולכן בולט בשוק הישראלי עם יכולת לאחד שירותים מרובים ולשרת אלפי לקוחות מקומיים. הדבר מפשט משמעותית את ניהול האפליקציות ואת אבטחתן, וכן את קישוריות הרשת על פני תשתיות מבוזרות".

לסיכום הוא אמר כי "מאז 2019 אנחנו חווים גידול עקבי בפעילות שלנו, והקמת הענן תביא להמשך הצמיחה ב-2023".

רוני פוגל, סגנית נשיא לתחום הענן המבוזר ב-F5 לאזור EMEA.

רוני פוגל, סגנית נשיא לתחום הענן המבוזר ב-F5 לאזור EMEA. צילום: עמית אלפונטה

רוני פוגל, סגנית נשיא לתחום הענן המבוזר ב-F5 לאזור EMEA, ציינה כי "השוק הישראלי מאמץ את שירותי הענן המבוזר שלנו בקצב גבוה, שכן עסקים ישראליים מובילים בחדשנות ובפיתוח שירותי דיגיטל בסביבות מגוונות. ניהול האפליקציות בסביבות מבוזרות הוא מורכב. בנוסף, תעבורת האינטרנט הציבורי נמצאת באופן תמידי תחת איומי סייבר. לכן, אבטחת אפליקציות וממשקי API הינה קריטית".

לדברי פוגל, "הקמת הענן שלנו בישראל עונה על אתגרים אלה במלואם ומעניקה לעסקים ישראליים יתרון תחרותי משמעותי". בהיבט הטכנולוגי, ציינה, "מתקני ה-PoP שלנו מספקים קיבולת של יותר מ-10 טרה-בייט לשנייה, ומחוברים זה לזה באמצעות תשתיות פרטיות וייעודיות, חיבורים מרובים, המספקים קישוריות ישירה בין מספר ספקי ענן, אתרים, מיקומי קצה וספקי טלקום. כך, אנחנו מספקים יכולות ניתוב, SD-WAN termination, איזון עומסים, אבטחה רב שכבתית, תזמור אפליקציות מבוסס קוברנטיס ו-Gateway מבוזר לאפליקציות".

היא הוסיפה כי "נציע ללקוחותינו אבטחה לתשתית ולאפליקציות על פני עננים היברידיים או מרובים עם הגנה מפני מתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS); אבטחת רשת – פיירוול וזיהוי אנומליות מבוסס AI למניעת התקפות ברמת הרשת; אבטחת יישומים לטובת הגנה על ממשקי API ואפליקציות מפני התקפות המגיעות דרך האינטרנט הציבורי או מתוך הארגון; ואבטחה פיזית".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים