"ברודקום חוזרת על אותן טעויות שעשתה בסימנטק – עם VMware"

כך לפי כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס ● ברודקום בתגובה: "לא מתכוונים להעלות מחירים של מוצרי VMware - כל הלקוחות יזכו ליחס הוגן. לא נותיר איש מאחור"

כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס.

"אנו רואים זליגה של לקוחות חדשים אלינו מלקוחות VMware, שלא מרגישים בנוח באשר להשתלטות המוצעת של ברודקום על VMware", כך אמר כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס.

בדבריו לעיתונות הטכנולוגית בארה"ב אמר הגרמן כי נראה שברודקום – אימפריית המוליכים למחצה המסתעפת כעת לתחומי טכנולוגיה אחרים – מיישמת את אותן אסטרטגיות לקוח וערוצים עם VMware – בהן השתמשה לאחר ההשתלטות שלה על פעילות האנטרפרייז של סימנטק ב-2019.

כשנשאל אם הוא רואה בעסקה המתרקמת הזדמנות עבור סופוס להעביר אליה לקוחות ושותפים של VMware, בשל המיזוג, השיב הגרמן, "ובכן, כמובן". לדבריו, "המציאות היא שראינו אותו הדבר בעת רכישת סימנטק על ידי ברודקום. אני חושב שזו אסטרטגיה מוצהרת של ברודקום. שהם באמת מתמקדים רק ב-500 עד 1,000 הלקוחות המובילים שלהם. לפיכך, הם בעצם נסוגים כמעט לחלוטין מהערוצים. כתוצאה מכך, בסופו של דבר, זה פותח הזדמנויות לספקים אחרים, כולל סופוס".

"זה בדיוק אותו סרט שמתנגן מחדש"

הגרמן גם ציין כי "לקוחות ושותפים של VMware אומרים לנו בדיוק את מה שאמרו כל הלקוחות והשותפים של סימנטק. זה בדיוק אותו סרט שמתנגן מחדש. זו ממש אותה תוכנית המיושמת עכשיו על רכש חדש".

לדברי הגרמן, "אז כל השותפים והלקוחות האלה, הם פשוט אומרים, 'בסדר, כן, זה מאוד ברור מה הולך לקרות. אותו דבר שקרה עם מוצרי סימנטק, השותפים והלקוחות – אותו דבר יקרה עם VMware'".

בכנס שנערך באטלנטה מוקדם יותר השנה, אמר ג'ורג' קורץ, מנכ"ל קראודסטרייק, כי חברת אבטחת הסייבר בראשותו קיבלה פניות מכמה לקוחות VMware, המודאגים לגבי המיזוג המוצע.

נשיא ומנכ"ל ברודקום, הוק טאן.

נשיא ומנכ"ל ברודקום, הוק טאן. צילום: יח"צ

בתגובה לדברים, דובר ברודקום הפנה לשני פוסטים של נשיא ומנכ"ל ברודקום, הוק טאן. בראשון מהם, התייחס טאן לחששות שהובעו לפיהם ברודקום מתכננת לבצע העלאת מחירים של מוצרי VMware לאחר מימוש ואישור המיזוג.

"שוב ושוב ראיתי התייחסות בעיתונות לסוגיה האם אנחנו מתכוונים להעלות מחירים של מוצרי VMware – התשובה פשוטה: לא", אמר טאן. "כל הלקוחות יזכו ליחס הוגן נתמקד בהפיכת מוצרי VMware לטובים יותר עבור כל הלקוחות שלנו, כולל לקוחות ארגוניים שרוצים מוצרים שיהיו יותר קלים לשימוש. אני רוצה להיות ברור- נמשיך לשרת לקוחות בכל הגדלים".

טאן הוסיף: "ל- VMware יש אקו-סיסטם איתן של שותפים, שנבנה כדי לעזור לנו לשרת גם את החברות הקטנות ביותר. בקיצור, ננקוט בגישה של 'אף אחד לא נשאר מאחור'".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים