טריפל סי הטמיעה פתרונות אינפינידט למערך האחסון של הענן הציבורי

בפרויקט, המוערך במיליוני שקלים, טריפל סי בוחרת שוב באינפינידט ומכפילה את נפח האחסון שלה

מימין: רמי נחום - מנכ"ל טריפל סי, ואורן ישרים - מנהל אזורי באינפינידט.

ספקית הענן והשירותים הטכנולוגיים טריפל סי משדרגת את מערך אחסון הנתונים של הענן הציבורי שלה עם פתרונות האחסון של אינפינידט (Infinidat). בפרויקט, הנאמד במיליוני שקלים, טריפל סי בחרה שוב להטמיע את פתרון InfiniBox בהיקף של מספר פטה-בייטים, דבר שהכפיל את נפח האחסון שלה ואפשר קונסולידציה של כמה מערכי אחסון לפתרון אחוד.

הטמעה נוספת של InfiniBox התבצעה באתר המשני של טריפל סי בחיפה, המיועד להתאוששות מאסון. הפרויקט, שהחל לפני כמה שבועות, הסתיים ללא הפרעה לשירות וללא השבתות.

פתרון InfiniBox מספק לטריפל סי זמינות של 100% ללא השבתות, לצד ביצועים גבוהים ושרידות סייבר. אלגוריתמים חדשניים מאפשרים לחברה אופטימיזציה אוטומטית של עומסי העבודה, וה-Neural Cache של הפתרון מסתגל אוטומטית לשינויים בעומסים ובדפוסי העבודה ללא התערבות אנושית, עם גישת "הגדר ושכח" (set it and forget it), המאפשרת קלות שימוש וצמצום משמעותי של עלות התפעול. בהיבטי שרידות הסייבר, טריפל סי זוכה ליכולות של טכנולוגיית InfiniSafe, הכוללות נעילת צילומי בזק (סנאפשוטים) כך שיהיו בלתי ניתנים לשינוי, logical air-gapping, ״רשתות מגודרות״ (fenced forensic environments) ושחזור נתונים כמעט מיידי לכל נפח נדרש.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי, אמר כי: "הפרויקט מאפשר לנו לעמוד בקצב הגידול בנפח המידע הנדרש על ידי לקוחות הענן הציבורי ולספק לאלפי המשתמשים שלנו מהירות, זמינות ויכולת התאוששות כמעט מיידית מהתקפת סייבר. יתרה מכך, InfiniBox מספק לנו תפעול פנימי קל ופשוט בהיבטי הקצאות ושחזור מידע, רפליקציות של שירותים שונים, הן מקומיות והן למתקן מרוחק, עם ניהול מרכזי קל ונוח. אינפינידט הינה שותפה שלנו לבניית הענן הישראלי המוביל מזה כמה שנים, ואנחנו ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה לשנים נוספות רבות".

אורן ישרים, מנהל אזורי באינפינידט, אמר, כי "סביבת הענן של טריפל סי נהנית שנים רבות מהיתרונות המשמעותיים של InfiniBox, ואנו שמחים כי בחרה להמשיך ולהתקדם איתנו גם לשנים הבאות. הפתרון יאפשר לטריפל סי לשמור על מיקומה בחזית הטכנולוגיה ולייצר יתרון תחרותי בשוק הענן, הן בהיבטי השירות ורמת ה-SLA והן בהיבטי המחיר, עם שרידות סייבר מתקדמת, שמאפשרת ללקוחות טריפל סי שקט נפשי וזמינות מלאה ללא פשרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים