האם האקרים איראנים פרצו למצלמות האבטחה המשטרתיות?

חברי קבוצת ההאקרים האירנית מטה משה פרסמה בטלגרם קטעי וידיאו, אשר נלקחו, לדבריהם, ממצלמות אבטחה – לרבות פיצוץ מטען החבלה בפיגוע שהיה אתמול (ד') בתחנת האוטובוס בירושלים

האם פרצו למצלמות אבטחה משטרתיות?

האקרים איראנים, חברי קבוצת מטה משה (Moses staff), פרסמו בטלגרם קטעי וידיאו, אשר נלקחו, לדבריהם, ממצלמות אבטחה – לרבות פיצוץ מטען החבלה בפיגוע שהיה אתמול (ד') בתחנת האוטובוס בירושלים.

בפיגוע נרצח הנער אריה שצ'ופק ונפצעו 24 אנשים נוספים. על פי ההאקרים, התיעוד שפורסם הוא ממצלמת אבטחה אשר השקיפה על תחנת האוטובוס שבה אירע הפיגוע.

ההאקרים פרסמו גם מסמכים אישיים, שמקורם, כפי הנראה, בארגונים מהארץ. הקבוצה מוכרת לקהילת אבטחת המידע בישראל ובעולם, והיא פרסמה בעבר איומים רבים על ישראל. לפני כשנה חברי הקבוצה פרסמו תמונות שנלקחו, לטענתם, מביתו של בני גנץ, שר הביטחון. עוד פרסמו חברי הקבוצה רשומות, שלדבריהם נלקחו משידורי לוויין.

מהמשטרה נמסר, כי אין מדובר במצלמת אבטחה משטרתית. ממערך הסייבר הלאומי נמסר, כי הנושא בבדיקה.

שלשום (ג') פרסמנו, כי השנה חלה עלייה משמעותית בהיקף ובכמות המתקפות של קבוצות סייבר איראניות על חברות וארגונים בישראל. ההאקרים האיראנים חוו התקדמות טכנולוגית משמעותית ביכולות התקיפה שלהם, וכיום, יותר מאי פעם, יש להם פוטנציאל לפרוץ ולשלוט על רחפנים בישראל ובארצות הברית. לפי חוקרי קלירסקיי הישראלית, "איראן מרחיבה את היכולות שלה בכל תת תחום בסייבר, כולל מאמצים משופרים ועקביים לפרוץ לרחפנים… מאות חברות ישראליות הותקפו וחלקן חוו מגוון פגיעות, בהן הדלפה, נזק וחבלה. מטרותיהן העיקריות של התקיפות האיראניות היו ריגול, הרס, סחיטה כספית ותודעה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נתנאל

    אין תגובה ישראלית של מוחות יהודיים מבריקים?

    1. אדיר

      כפי שאתה יודע , תגובה ישראלית לא מגיעה לכותרות .

אירועים קרובים