רבעון טוב לא.מ.ת מחשוב: זינוק בהכנסות וברווחים

הכנסות החברה ברבעון השלישי עלו בכ-56% לעומת אשתקד, והרווח התפעולי גדל בכ-77%

יואב וינברג, יו"ר משותף של הייפר גלובל.

א.מ.ת מחשוב פרסמה את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי, המציגים תוצאות טובות: הכנסות הקבוצה ברבעון עלו בכ-56% והסתכמו בכ-281 מיליון ש"ח לעומת כ-180.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות מגזר תשתיות ענן, מחשוב וסייבר עלו ברבעון בכ-30% והסתכמו בכ-209 מיליון ש"ח לעומת כ-160.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות המגזר נובעת מגידול אורגני של הפעילויות ותוספת לקוחות חדשים. הכנסות מגזר תוכנה, יישומי ענן ודיגיטל עלו ברבעון בכ-253.4% והסתכמו בכ-73.2 מיליון ש"ח לעומת כ-20.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. רובו של הגידול בהכנסות המגזר נובע מאיחוד התוצאות של קבוצת יוניטסק, אשר נרכשה בסוף שנת 2021, ושל קבוצת איידאומובייל, אשר נרכשה ברבעון השני השנה ואשר תוצאותיהן לא אוחדו בתקופה המקבילה.

הרווח הגולמי עלה ברבעון בכ- 47% והסתכם בכ-43.6 מיליון ש"ח לעומת כ-29.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי נובע מהגידול המשמעותי במחזור ההכנסות אל מול אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון גדל בכ-77% והסתכם בכ-6.5 מיליון ש"ח, לעומת כ-3.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי במגזר תשתיות ענן, מחשוב וסייבר ברבעון גדל בכ-36.4% והסתכם בכ-5.4 מיליון ש"ח (כ-2.6% מהכנסות המגזר) לעומת רווח תפעולי של כ-3.9 מיליון ש"ח (כ-2.4% מהכנסות המגזר) ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח מיוחסת לגידול האורגני בהכנסות במגזר זה. הרווח התפעולי במגזר תוכנה, יישומי ענן ודיגיטל ברבעון הסתכם לסך של כ-1.1 מיליון ש"ח (1.5% מהכנסות המגזר), לעומת הפסד תפעולי של כ-0.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווחי המגזר מיוחס בעיקר לאיחוד תוצאות קבוצת יוניטסק ואיידאומובייל אשר טרם אוחדו בתקופה המקבילה, וכן לעלייה אורגנית ברווחי יתר החברות הכלולות במגזר זה בשל הרחבת פעילויותיהן.

ה-EBITDA (מפעילות נמשכת) עלה ברבעון בכ-64% והסתכם בכ-13.7 מיליון ש"ח לעומת כ-8.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעילויות נמשכות, נטו, גדל בכ-102% והסתכם ברבעון בכ-3.2 מיליון ש"ח לעומת כ-1.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-77% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך כ-1.9 מיליון ש"ח.

יואב ויינברג, מנכ"ל א.מ.ת מחשוב מסר: "אנו שמחים על התוצאות החזקות ברבעון, שמציגות שמירה על המגמה החיובית הנמשכת מתחילת השנה חרף אתגרי המאקרו של התקופה. אנו מעודדים מהביקושים הגדלים למוצרינו בשני מגזרי הפעילות שלנו, כאשר ברבעון זה הצגנו גידול משמעותי בפעילות האורגנית של מגזר התשתיות לצד גידול במגזר התוכנה, שם חיזקנו לאחרונה את פעילות הדיגיטל עם רכישת איידאומובייל. במקביל, החברה זכתה בפרויקטים חדשים בסקטור הממשלתי והעסקי אשר את ביטויים נראה בשנת 2023.

"אנו נמשיך להתמקד בחיזוק מנועי הצמיחה של החברה, לרבות תחומי הענן והסייבר ומאמינים כי היכולות הקיימות בחברה והקשרים האסטרטגיים ארוכי הטווח שלנו עם הלקוחות, ממצבים את החברה עם יכולת טובה למימוש אסטרטגיית הצמיחה בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים