מאנדיי ממנה סמנכ"ל הכנסות ראשון: יוני אושרוב

אחרי רבעון של צמיחה, מאנדיי מקימה מערך הכנסות ומציבה בראשו את יוני אושרוב, עד כה סמנכ"ל המכירות שלה

יוני אושרוב, סמנכ"ל ההכנסות החדש של מאנדיי.

מאנדיי מצטרפת לרשימת החברות שממנות סמנכ"ל הכנסות (CRO). מי שנכנס לתפקיד הוא יוני אושרוב, שינהל את מערך ההכנסות החדש שהחברה מקימה.

במסגרת תפקידו, אושרוב יפקח על כל המחלקות במאנדיי שיש להן מגע ישיר עם הלקוח, כולל צוותי הייעוץ והמכירות, חוויית הלקוח, השיווק, הצלחת הלקוח והשותפויות. בסך הכול מועסקים ביחידות אלה כמחצית מעובדי החברה.

הצורך בהגדרת מערך ניהול ההכנסות ובתפקיד ה-CRO נובע מהרחבת שדרת הניהול, שינוי המבנה הארגוני והצמיחה של החברה. מאנדיי פרסמה בשבוע שעבר את תוצאות הרבעון השלישי, שמצביעות על זינוק של 65% בהכנסות וירידה של 20% בהפסד הנקי. זאת, לאחר שבשנה האחרונה היא רשמה ירידות בולטות במניה ובשווי השוק שלה.

אושרוב הצטרף למאנדיי ב-2017, לאחר 15 שנות ניסיון מקצועי, ומונה לסמנכ"ל המכירות של החברה. הוא מילא תפקיד מרכזי בהגדלת מערך המכירות שלה, והגדיל אותו מ-10 לכמה מאות אנשים. טרם הצטרפותו למאנדיי, אושרוב עבד במגוון תפקידים, לרבות בתחומי האסטרטגיה, ניהול המוצרים והפיתוח.

"בחמש השנים האחרונות שלי במאנדיי חוויתי את ההשפעה של הפלטפורמה שלנו על עובדים ברחבי העולם, ואני מצפה לקחת חלק בהאצה נוספת של המומנטום. אני מאמין בכל לבי בעתיד של החברה, ומצפה לראות כיצד הלקוחות שלנו ישתמשו במאנדיי כמרכיב מרכזי בעסקים שלהם", אמר אושרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים