"ארגונים נדרשים ל-'מגדלור' שינהל את התהליכים והנתונים"

"ה-'מגדלור' הזה יהיה בעצם פלטפורמה של פלטפורמות, שתניב את כלל הערכים העסקיים, מבוססי הטכנולוגיה", אמר ארנסט קאלבט, סגן נשיא לאזור אגן הים התיכון בסרוויס נאו

ארנסט קאלבט, סגן נשיא לאזור אגן הים התיכון בסרוויס נאו.

"הטכנולוגיה הופכת להיות מרכיב יותר ויותר קריטי בהצלחה העסקית בכל ארגון, מכל גודל ובכל מגזר פעילות. בהתאם, הדרישות והציפיות מהמנמ"ר.ית גדלות בהתמדה. בעבר, אנשי ה-IT היו שקועים רק בעיסוק טכנולוגי מצטיין, ואילו כיום הם מובילי דעה, חדשניים ובעלי חזון עסקי", כך אמר ארנסט קאלבט, סגן נשיא לאזור אגן הים התיכון בסרוויס נאו.

קאלבט דיבר בפתח ServiceNow revolution summit Israel. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ה'), בהשתתפות יותר מ-300 נציגים של לקוחות החברה ושותפיה העסקיים, במלון דן אכדיה בהרצליה.

אחד הנושאים שקאלבט התעכב עליו בדבריו הוא, איך לא, הטרנספורמציה הדיגיטלית. "במסגרת אותו מסע, שעובר כל ארגון, בכל גודל ומכל מגזר פעילות, יש לוודא שהייעול של התהליכים התפעוליים ייעשה באופן אחוד, מנקודת ניהול אחת, לטובת שיפור התפעול, והידוק הקשר והנאמנות של הלקוחות", אמר. "הדבר ייעשה באמצעות 'מגדלור', בדומה למה שעושה מגדל פיקוח בשדה תעופה. ה-'מגדלור' הזה יהיה בעצם פלטפורמה של פלטפורמות, שתניב את כלל הערכים העסקיים, מבוססי הטכנולוגיה, הללו", אמר.


צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

איך לדעת מה קורה במערכות המחשוב ולהזריק להן חדשנות?

לדברי קאלבט, "ארגונים ניצבים מול שלל אתגרים בעולם טכנולוגי דינמי ומשתנה במהירות. בשל מורכבות מערכות ה-IT, שנבנו בשכבות ולאורך שנים, ארגונים מתקשים לאסוף את הנתונים הנאספים בתצורות שונות במערכות. לנו יש פלטפורמה שבין השאר, יש לה את היכולות להתחבר לאותם מקורות מידע בארגון, לאסוף את המידע ולבצע תהליכי אוטומציה מלאים, לטובת שיפור התפעול, הידוק הקשר עם הלקוח, העובד או הספק שפועל מול הארגון. רק כך ניתן לדעת באופן מעמיק מה קורה במערכות המחשוב בארגון – ואז אפשר להזריק להן חדשנות".

הוא סיים באומרו כי "סרוויס נאו צומחת בעקביות בשנים האחרונות, והצמיחה של הסניף בישראל גדולה יותר. אנחנו רואים בישראל ארגונים שהם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה, ואנחנו נהנים מהמשובים שלהם, לטובת פיתוח השירותים העתידיים שלנו".

ניר בר לב, מנכ''ל סרוויס נאו ישראל.

ניר בר לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל. צילום: ניב כהן

ניר בר לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל, אמר כי החברה פועלת בשוק המקומי מ-2012 ומעסיקה בסניף הישראלי, שיושב בפתח תקווה, יותר מ-200 עובדים, רובם במו"פ, על בסיס הרכישות שביצעה כאן. "הרכישה האחרונה שבהן", אמר בר לב, "הייתה בינואר 2020, אז קנינו את לום סיסטמס – חברה מהפורטפוליו של הקרן הירושלמית JVP. הפתרון של לום סיסטמס מעבד נתונים ממגוון מקורות מידע לאיתור ולתיקון תקלות בתשתית ה-IT הארגונית".

הוא ציין כי "ב-2019 סרוויס נאו רכשה את Appsee, שמציעה יכולות אנליטיקה שמאפשרות להפיק תובנות על התנהגות הלקוחות בזמן שימוש באתר או באפליקציה של הארגון. ב-2017 היא קנתה את סקיי ג'ירף, שמפשטת את האינטראקציה של ארגונים עם המערכות שלהם. ב-2014 היא רכשה את ניבולה, שהכלי שלה ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי IT ארגוניים".

בר לב הוסיף ש-"החיבור בין הלקוחות ואנשי המו"פ מניב תועלות לשני הצדדים. לסניף המקומי של סרוויס נאו יש עשרות לקוחות ממגוון מגזרי תעשייה: פיננסי, היי-טק, פארמה, תקשורת, שירותי גיימינג וארגונים מהמגזרים הביטחוני והציבורי, והיא ממשיכה בהאצת הפעילות שלה בארץ. נפעל להמשך הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה שלנו בישראל".

בסיום האירוע הוצגו ארבעה סיפורי לקוחות של סרוויס נאו: משרד הבריאות, שטראוס, נטפים וארגון מהמגזר הביטחוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים