נחשפו תמונות של הפיקסל המתקפל מבית גוגל

התיעוד, שעלה ביוטיוב, מציג את כל פרטי העיצוב של הסמארטפון, המכונה Pixel Fold, מגדול ועד קטן, והעיקרי שבהם - מדובר בטלפון עם מסך חיצוני שנפתח על הציר כלפי חוץ

בקרוב בגרסה המתקפלת? פיקסל של גוגל. אילוסטרציה.

תאריך ההשקה של הטלפון המתקפל הראשון במשפחת טלפוני הפיקסל של גוגל עדיין לא ידוע. ההערכות השונות מדברות על כך שהוא אמור להגיע לשוק במאי 2023, כלומר בעוד כחצי שנה, במחיר של 1,799 דולר, אך גוגל כבר ביטלה בעבר פרויקטים ללא הודעה מוקדמת ולפעמים אפילו מסיבות לא ברורות.

כך או כך, ערוץ היוטיוב FrontPageTech פרסם תמונות ראשונות של המכשיר שמכונה Pixel Fold. הן מראות את כל פרטי העיצוב שלו, מגדול ועד קטן, והעיקרי שבהם – מדובר בטלפון עם מסך חיצוני, שנפתח על הציר כלפי חוץ כדי לחשוף את המסך הפנימי הגדול הרבה יותר, בסגנון שכבר מוכר היטב בשוק הזה.


מסביב למסך הפנימי הגדול יש שוליים עבים, במיוחד מעל ומתחת, וזה אולי נראה קצת מיושן, אבל אחת הסיבות לכך יכולה להיות שהמתקפל של גוגל יכלול שני רמקולים, אחד למעלה ואחד למטה, כשהמכשיר פתוח לרווחה. כמו כן, לפי אחת הגרסאות, הטלפון יציע מצלמת 9.5 מגה-פיקסל פנימית, שתהיה זמינה לשימוש עם פתיחת המסך.

גם מצלמת הסלפי במסך החיצוני אמורה להיות עם חיישן בגודל 9.5 מ"מ, ומאחור אי מצלמות שדומה מאוד למה שיש בטלפוני הפיקסל הקיימים, אך מעט בולט יותר. הגב אמור להיות מיוצר משילוב של זכוכית ואלומיניום, כדי לספק מראה יוקרתי ומבריק יותר.

כאמור, גוגל עצמה טרם אישרה שהיא תשיק את הטלפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים