עיריית ירושלים מכשירה 25 עולים חדשים למקצועות ההיי-טק

מטרת התוכנית לחזק את ההיי-טק בירושלים ולסייע לעולים חדשים להשתלב בתעשייה ● את ההכשרה מבצעת חברת ITC מבית הסוכנות היהודית, בראשותו של המנכ"ל אודי ויזנר

אודי ויזנר, מנכ"ל ITC.

25 עולים חדשים ממדינות שונות, כולל מרוסיה ואוקראינה, משתתפים בתוכנית הכשרה מיוחדת להיי-טק, שיזמה הרשות לעלייה וקליטה של עיריית ירושלים, בשיתוף עם ארגון נפש בנפש, וחברת ITC מבית הסוכנות היהודית – חברה ללא מטרות רווח המתמחה בהכשרת עולים חדשים להיי-טק, וכן הכשרות בפריפריה החברתית של מדינת ישראל.

חלק  מהעולים הם ללא תואר אקדמי, ואחרים בעלי תואר ראשון במקצועות הכלליים. הקורס מכשיר את העולים לתפקידי פיתוח, והוא יימשך כשמונה חודשים, בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, הקורס יערך במתכונת היברידית. בסוף הקורס ישתתפו הבוגרים בעבודה מעשית בחברות היי-טק בירושלים.

עיר של היי-טק. ירושלים.

עיר של היי-טק. ירושלים. צילום: BigStock

זו הפעם הראשונה שעיריית ירושלים, מכשירה עולים חדשים להיי-טק ביוזמתה, וזאת כדי לחזק ולעבות את  התחום בעיר, שצובר תאוצה בשנים האחרונות.

"התוכנית משלבת בין תכנים מעמיקים טכנולוגיים והן הכשרה בתחום הכישורים הרכים, הכנה תרבותית,  השתלבות בפרויקט מעשי ועוד, ומכינה את הבוגרים לקליטה בתעשיה", אמר אודי ויזנר, מנכ"ל ITC.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "ירושלים מהווה אבן שואבת להשקעות בהיי-טק והתוכנית תשלב את העולים במרקם המיוחד של העיר ותחזק אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים