החל מהיום: העיצוב המוכלל החדש של ג'ימייל כברירת המחדל היחידה לגירסה השולחנית

מעתה לא ניתן עוד לבחור להשתמש בתצוגה הקודמת, אבל גוגל מציינת כי הגרסה החדשה מאפשרת שינויים שונים בתצוגה ובעיצוב עם התאמות שונות של צבעים ואף צלמיות, כך שכל אחד יכול להתאים את התצוגה להעדפותיו

גוגל נאבקת בספאם שבו. ג'ימייל.

העיצוב החדש של ג'ימייל, שירות הדואר האלקטרוני הוותיק מבוסס הענן של גוגל, הינו החל מהיום העיצוב המגודר והקבוע של השירות בפלטפורמות השונות. העיצוב המוכלל, אותו הציגה החברה לראשונה בפברואר השנה, הוא מעתה ברירת המחדל היחידה שניתן לבחור בגירסה השולחנית. מעתה לא ניתן עוד לבחור להשתמש בתצוגה הקודמת.

הרעיון שעומד מאחורי העיצוב החדש הוא הכללה של כל השירותים השונים שמציעה החברה, כולל תוספים שאפשר להוריד מהחנות של גוגל, כך שכולם נמצאים במרחק לחיצה כשאין צורך לעבור בין לשוניות או חלוניות או תפריטים כדי להשתמש בשירותים השונים. כך, לדוגמה, הגישה ליישומי המסרים המיידיים ושיחות הווידיאו של החברה היא באמצעות צלמיות שהן חלק מהתפריט הראשי של ג'ימייל.

גוגל הציגה את הממשק החדש להתנסות כבר מיולי עבור כל המשתמשים בג'ימייל, אך כאמור אפשרה למי שרצה בכך לחזור לממשק הישן. למרות שהאפשרות לחזור לעיצוב הקודם הגיעה לסופה, מדגישים בחברה, כי הגרסה החדשה של הממשק מאפשרת שינויים שונים בתצוגה ובעיצוב עם התאמות שונות של צבעים ואף צלמיות, כך שכל אחד יכול להתאים את התצוגה להעדפותיו.

השינוי המובהק הזה הוא מתגלגל, ובגוגל אומרים שייקח בערך שבועיים עד שהוא ישפיע על כל המשתמשים בשירות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים