"הענן המקומי יאיץ כניסת ארגונים מסורתיים לטרנספורמציה הדיגיטלית"

כך אמר בועז מעוז, מנכ''ל גוגל קלאוד ישראל, שדיבר בפתח אירוע השקת הענן המקומי של ענקית ה-IT בארץ - IL Cloud Summit - שהתקיים היום בגני התערוכה בתל אביב

בועז מעוז, מנכ"ל גוגל קלאוד ישראל.

"יש לנו הזדמנות מאוד מיוחדת: לקחת את סיפור ההצלחה של ישראל, אומת הסטארט-אפ, אל תעשיות יותר מסורתיות ולכלול יותר מגזרים בהצלחה של מגזר ההיי-טק. השקת אזור הענן הייעודי שלנו בישראל תעזור להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים שמחוץ לאומת הסטארט-אפ ותזניק את הכלכלה הישראלית עוד יותר", כך אמר בועז מעוז, מנכ"ל גוגל קלאוד (Google Cloud) ישראל.

מעוז דיבר בפתח אירוע השקת אזור הענן הייעודי של ענקית ה-IT בארץ. האירוע, שנשא את הכותרת

IL Cloud Summit, התקיים היום (ד') בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפי לקוחות החברה מכלל מגזרי המשק ושותפיה העסקיים.

"אנחנו נמצאים בתקופת צמיחה בתחום הענן" 

"במבט לעתיד", אמר מעוז, "גם בתקופה הלא פשוטה בה אנחנו נמצאים, אנחנו נמצאים בתקופת צמיחה בתחום הענן, ולה שני מנועים. האחד, הדטה ובינה מלאכותית, שמשנים כל דבר סביבנו: תהליכים עסקיים, שירות לקוחות ויצירת יתרון תחרותי בשווקים הגלובליים. השני, ענן פתוח, שלא נועל אתכם ומביא אקו-סיסטם שלם של חדשנות, עם כלי שיתופיות – כדי לחדש בקצב מהיר".

"המשק הישראלי", אמר מעוז, "הוא סיפור הצלחה עולמי: לרוח היזמות הישראלית אין מתחרים. נמשיך להשקיע בצמיחת אומת הסטארט-אפ. ישראל הצטרפה למועדון יוקרתי של מדינות בהן יש אזור ענן פעיל, והשקת האזור מסמלת את המחויבות שלנו למדינה. נאפשר לכלל הארגונים לעסוק בחדשנות, במקום בתחזוקת תשתיות".

צילום ועריכת וידיאו דותן גור

תוספת 7.6 מיליארד ד' לתמ"ג ו-21 אלף משרות בישראל

מעוז ציטט מחקר של AlphaBeta Economics, שבדק את השפעת הענן החדש על הכלכלה הישראלית: "עד שנת 2030", אמר, "הענן המקומי של גוגל יוסיף לתמ"ג בישראל 7.6 מיליארד דולרים במצטבר, וייצר יותר מ-21,000 משרות".

הוא הוסיף כי "בשנה הבאה יתחיל לפעול הכבל התת-ימי, Blue-Raman, ויקשר את ישראל לאירופה. כך, בשונה מעננים אחרים, הלקוחות שלנו יוכלו לבחור האם להעביר את המידע שלהם על רשת האינטרנט – או על הרשת הפרטית של גוגל".

"לגוגל", אמר מעוז, "יהיו שירותי ענן מהימנים יותר, זמינים יותר, עם פחות עיכוב ויותר קיבולת – בהשוואה למתחרים. לצד עמידה ברגולציה של המדינה, נציע ללקוחות נימבוס גם שירות תמיכה בעברית".

"גם לחדש וגם לשמור על קיימות" 

"לפני עשור, המעבר לענן נבע מהרצון לחסוך בעלויות של תשתיות IT ישנות", ציין מעוז, "היום, לקוחות רוצים לדעת כיצד הענן משפר את חוויית הלקוח ומספק ערך מוסף. ענן השינוי, Transformation Cloud, המתאפיין בנתונים וב-AI, שהופכים את הענן לחכם, הוא ענן המבוסס על תשתיות קוד פתוח ולא נועל אתכם. הוא שיתופי ומניב תרבות ארגונית של חדשנות. והוא מאובטח: אנו מסייעים לארגונים להתמודד עם איומי הסייבר על הסביבה העסקית, ולהגן על כל מה שחשוב לארגונים – משתמשים, אפליקציות ונתונים".

לדבריו, "השבוע נערכת ועידת האקלים בשארם-א-שייח'. נושא הקיימות תופס מקום מרכזי בהחלטה של חברות, לגבי בחירת ספק הענן שלהם. הענן שלנו הוא הנקי בתעשייה כבר היום. עם גוגל אתם יכולים גם לחדש וגם לשמור על קיימות".

"ארגונים בכל העולם ומכל המגזרים", סיכם מעוז, "סומכים עלינו ובוחרים להשתמש בכל יום בענן שלנו. אתם, הקהל שלנו היום, יוצרים את השינוי העתידי בכלכלה הישראלית ובכלכלה העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים