מנורה מבטחים הצטרפה לאקסלרטור האינשורטק הישראלי

היא תהיה חברת הביטוח הישראלית המובילה בתוכנית ● בין השותפים העסקיים בתוכנית ניתן למצוא חברות טכנולוגיה וביטוח מהמובילות בעולם

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל.

אקסלרטור האינשורטק הישראלי נחשב בעיני רבים כאחד האקסלרטורים המובילים בעולם בתחום האינשורטק, והוא כולל שותפים עסקיים שהן כמה חברות הטכנולוגיה והביטוח המובילות בעולם, כגון: דל, מיקרוסופט, דלויט, Milliman, Sompo insurance Sapiens, AON, Bolttech, BrokerTech venture ואחרים.

את ההוכחה להצלחה ניתן לראות כבר לאחר ארבעה מחזורים, בהם גייסו הסטארט-אפים בוגרי התוכניות כמעט 100 מיליון דולר וחתמו על עשרות עסקאות.

באחרונה הצטרפה גם מנורה מבטחים לאקסלרטור האינשורטק הישראלי.

אינשורטק ישראל (Insurtech Israel), המנוהלת על ידי קובי בנדלק, מפעילה שני מחזורים בשנה של האקסלרטור, וכעת יהיה למנורה מבטחים מקום מרכזי כגוף ביטוח ישראלי מוביל בתעשיית החדשנות בתחום הביטוח. 

בחירת הסטארט-אפים בכל מחזור נעשית על ידי פאנל מומחים ישראלים ובינלאומיים מובילים, בהם מנורה מבטחים תהיה שותפה מרכזית.

בין המנטורים המובילים בתוכנית ניתן למצוא את ד"ר בנדיקט לאודג, סמנכ"ל הדטה של Allianz בגרמניה, יוארג-טוביאס הינטרטואר, ראש מעבדת בית חכם ב-Zurich Insurance, טום ואן דר בולה, ראש תחום החדשנות במיוני קרי, טרי וואן המפקחת על הביטוח בארה"ב, ודירקטורית כעת בחברות ביטוח אמריקניות רבות, חוואן קסקו, ראש תחום החדשנות בענקית הביטוח הבינלאומית מפראה, אושרי קפלן, מנהל השקעות ב-Munich Re Ventures, קלאוס דרייבר, מנהל בכיר ב-Allianz וסגן יו"ר ב-InsurTech Hub מינכן, ד"ר רובין קירה, מנהל בכיר בחברת Digitalscouting.de, אריק גבירצמן, מנכ"ל Bolttech, ארי כץ, נשיא Bolttech, טלי אברון, AON ביטוח משנה ישראל ודיאנה ברזין, מנכ"לית שותפה בחברת AON ביטוח משנה ישראל.

"מנורה מבטחים מחפשת כל העת טכנולוגיות חדשות צופות פני עתיד"

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף טכנולוגיות במנורה מבטחים, ציין כי "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם אינשורטק ישראל ועם השותפים העסקיים, אשר מביאים איתם מומחיות וידע בעולמות החדשנות והאינשורטק, וכמובן עם הסטארט-אפים הנבחרים, שיוכלו להשתלב בפעילות החדשנות שלנו. מנורה מבטחים מחפשת כל העת טכנולוגיות חדשות צופות פני עתיד, והיא תמשיך להוביל את החדשנות בעולמות הביטוח בישראל".

דן קיו, מייסד משותף ומנכ"ל משותף של BrokerTech Ventures, ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם מנורה מבטחים ואינשורטק ישראל פורה מאוד ואנו שמחים על הקשר העסקי העמוק שלנו בישראל, שיהווה עבורנו גם זרז להזדמנויות עסקיות בינלאומיות נוספות בעתיד".

ג'ון ג'קובין, מנכ"ל תוכנית האקסלרטורים של BrokerTech Ventures, ציין כי "ביטוח הוא עניין גלובלי ושיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים הוא צעד ראשון נפלא במימוש הקונספט שלנו לבחון הפעלת המודל שגיבשנו גם בשווקים שמחוץ לארה"ב. מדובר עבורנו גם בהזדמנות 'הצצה' יוצאת דופן עבור השותפים שלנו לעולם האינשורטק הישראלי, המהווה כוח מניע לחדשנות".

קובי בנדלק, מנכ"ל ומייסד אינשורטק ישראל, ציין: "הורכבה כאן קואליציה מרשימה של שותפים ישראלים ובינלאומיים, אשר מסייעת לקדם ולפתח את האקו-סיסטם הישראלי, ולאפשר לטכנולוגיות הישראליות לפרוץ בחו"ל, ביחד עם השותפים העסקיים שלנו וקבוצת המנטורים המרשימה שהתגייסה לליווי האקסלרטור. אנו רואים במנורה כחברת ביטוח חדשנית מובילה ושותפה מרכזית, אשר מסייעת לחיזוק והתמקצעות תחום האינשורטק בישראל ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים