הרבעון של פיי-פאל: עלייה בהכנסות וברווחים, אבל שוק ההון ציפה ליותר

החברה הציגה עלייה בהכנסות וברווחים, אבל שוק ההון ציפה לתוצאות טובות יותר, לפחות ברווח הנקי, והמניות צנחו ב-10%

פיי-פאל פרסמה את דו"חות הרבעון השלישי של השנה והציגה גידול בהכנסות, ברווח התפעולי והנקי וגם גידול של כמעט 10% ב-TPV, כלומר במחזור התשלומים שעבר דרך הפלטפורמה שלה. הנהלת החברה הודיעה גם, כי החלה לפעול במטרה להקטין את הוצאות החברה . עם זאת, שוק ההון ציפה לתוצאות טובות יותר, לפחות ברווח הנקי, והמניות ירדו בכ-10% אחרי פרסום התוצאות במסחר מעבר לדלפק.

הכנסות החברה ברבעון המדווח גדלו בכ-11% ל-6.86 מיליארד דולר, והיקף ההעברות הכספיות (TPV), שבוצעו דרכה גדל בכ-9% ל-337 מיליארד דולר.

הרווח התפעולי גדל ב-7.0% ל-1.18 מיליארד דולר, והרווח הנקי למניה גדל ב-26% ל-1.15 דולר.

בסוף הרבעון היו לחברה 432 מיליון חשבונות פעילים, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מצבה הפיננסי של החברה איתן, ובסוף הרבעון היו לחברה רזרבות מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך כולל של 16.1 מיליארד דולר לעומת חוב נטו נמוך יותר של 10.7 מיליארד.

במהלך הרבעון החברה רכשה מחדש כ10 מיליון מניות בסך כולל של כ-939 מיליון דולר, זאת לעומת הרבעון השלישי של 2021, שבמהלכו היא רכשה מחדש מניות בסך כולל של כ-3.2 מיליארד דולר.

דן שולמן, נשיא ומנכ"ל החברה, אמר בעקבות פרסום התוצאות, כי "הצגנו תוצאות חזקות, ונמשיך להשקיע כדי להמשיך לקדם את מאמצינו המובילים בתשלומים דיגיטליים ובמסחר מקוון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים