מרצ: "אם נתניהו ייבחר – לא תהיה סטארט-אפ ניישן"

המפלגה יצאה בקמפיין מיוחד לסטארט-אפיסטים ולעובדי היי-טק: "אם תקום ממשלה של מורשע בטרור ונאשם בפלילים - ביי ביי לסטארט-אפ ניישן" ● הרקורד של נתניהו בהקשר של ענף ההיי-טק - חיובי

המודעה של מרצ.

מרצ יצאה היום (א') בקמפיין בחירות שמיועד לסטארט-אפיסטים ולעובדי היי-טק, שמזהיר מכך שאם הליכוד והציונות הדתית יעלו לשלטון, יקיץ הקץ על אומת הסטארט-אפ.

המודעה של מרצ.

המודעה של מרצ. צילום: מרצ

המפלגה תלתה במוקדי היי-טק ובסמוך למשרדים של חברות טכנולוגיה מודעות תחת הכותרת "(לא) דרושים", ומתחתיה שמות מקצועות שונים בענף, כגון מהנדסי DevOps. לשון המודעה היא: "אם תקום ממשלה של מורשע בטרור ונאשם בפלילים, הערכת היציבות של ישראל תרד, מה שיוביל להורדת דירוג האשראי, שתוביל לבריחת משקיעים, שתוביל לצלילה של הבורסה הישראלית, וזהו. ביי ביי סטארט-אפ ניישן. זה מה שיקרה אם מרצ לא תעבור את אחוז החסימה, ולנתניהו ובן גביר יהיו 61 (מנדטים – י"ה)". יש לציין שאיתמר בן גביר הורשע בתמיכה בארגון טרור – כך, אולם לא בטרור.

הרקורד של נתניהו בנושא ההיי-טק, ובמיוחד בנושא הסייבר, בכהונתו כראש ממשלה – טוב: בתקופתו, ההיי-טק הישראלי צמח בשיעור ניכר, וכך גם השכר הממוצע בענף, שבתורו הביא לעלייה בשכר הממוצע במשק. בנוסף, ממשלות נתניהו השקיעו רבות בתחום הסייבר, וראש הממשלה לשעבר הוא זה שהקים בתקופתו את מערך הסייבר הלאומי. כמו כן, נתניהו דיבר לא מעט בעולם בשבחי תעשיית ההיי-טק בכלל והסייבר בפרט של ישראל, וקידם אותה רבות. הוא אף חתם על הסכמי אברהם עם איחוד האמירויות ובחריין, שפתחו להיי-טק הישראלי שווקים חדשים, שעד אז העסקים אתם היו לכל היותר מתחת לשולחן.

נושא ההיי-טק לא תופס מקום מרכזי בבחירות הנוכחיות, על אף היותו הקטר של המשק. לצד המודעה של מרצ, יש עתיד התייחסה לנושא – היא נשארה מחויבת להצהרתו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, להביא למיליון מועסקים בהיי-טק הישראלי. ההתייחסויות של המפלגות האחרות בנושא היו, במקרה הטוב, בשולי הקמפיינים.

לא נמסרה תגובת הליכוד לקמפיין של מרצ.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אזרח

    איזה אפסים מרץ. הפריחה בהייטק היא בזכות מר נתניהו!

  2. הנדסת תודעה

    זה מה שמנסים להסתיר מהנוער אודות נתניהו. נתניהו כבר אמר בקול ברור "רבין לא בוגד". ואם זו לא הסתה מה כן? https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ms8si-ekSX4

  3. עוז

    מה הם רציניים!?@#$%^& עד שמישהו קידם שוק חופשי שאיפשר התקדמות טכנולוגית, ובגדול די דחף את כל עניין הסטארטאפ ניישן. אולי אולי בנט או סער או לפיד ידאגו יותר להייטק, אבל מה הקשר מרצ??? *מדבר בתור איש הייטק ולא בכובע פוליטי*

  4. מישהו

    גוועלד גוועלד, זה מה שנשאר לימין הפלסטינאי ("סמול ישראלי"). בינתיים דווקא הריפוי שלהם פגע בהייטק הישראלי. בינתיים דווקא במשמרת שלהם אחוז הפיטורין גבוה משהיה בשנים שבהן נתניהו היה בשלטון. מזל שאת העדר עובדות לא מעניינות, רק כותרות וסיפורים מצוצים מהאצבע.

אירועים קרובים