תוקנה התקלה בווטסאפ

מהשעה עשר בבוקר (לפי השעון המקומי) החלה עלייה חדה במספר המשתמשים שדיווחו על הכשלים בשירות המסרים המיידיים של מטא, אבל בסביבות השעה 12:00 הפלטפורמה חזרה לתפקד בישראל

עוד הוכחה שגם בווטסאפ צריך להשתמש בזהירות.

משתמשיו הרבים של שירות המסרים המיידיים ווטסאפ, שבבעלות מטא, נתקלו הבוקר (בערך החל מהשעה 10:00 לפי שעון ישראל) בבעיות בשליחת וקבלת מסרים. בשעה 12:00 לערך, לפי שעון ישראל, התקנה תוקנה.

קודם לכן, והחל מהשעה 10:00, באתר Downdetector – העוקב אחר הפסקות שירותים אונליין ברחבי העולם – נראה זינוק מובהק בדיווחי הגולשים על תקלה בשירות.

ב-Downdetector התקבלו אלפי דיווחים בשעה האחרונה על התקלה החמורה, ובין השאר פורסמו תגובות של משתמשים המתלוננים שההודעות שלהם לא מועברות או במקרים אחרים – גם כאשר ההודעות נמסרות, האפליקציה לא מצליחה להדגיש את מצב המסירה. בנוסף משתמשים גם מתלוננים על בעיות באפשרות לבצע שיחות בווטסאפ וטוענים כי האפליקציה לא עוברת משלב ההתקשרות לשלב הצלצול.

התקלה בווטסאפ כפי שהיא נראית באתר Downdetector.

התקלה בווטסאפ כפי שהיא נראית באתר Downdetector. צילום: צילום מסך מ-Downdetector

דיווחי הגולשים ב-Downdetector.

דיווחי הגולשים ב-Downdetector. צילום: לכידת מסך מאתר Downdetector.

מווטסאפ וממטא לא נמסרו לעת עתה הודעות רשמיות לציבור באתריהן או ברשתות החברתיות בנוגע לתקלה, שנראית כעולמית, עם דיווחים משוויץ, פולין, רוסיה, אינדונזיה ועוד. גם בישראל מדווחים המשתמשים על כשלים בתפקוד הפלטפורמה. 

דובר מטא הסתפק בתגובה לתקשורת ובה אמר, "אנו מודעים לכך שחלק מהאנשים מתקשים כעת לשלוח הודעות ואנחנו פועלים לשחזר את ווטסאפ לכולם במהירות האפשרית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים