אפל מוסיפה עוד פרסומות ל-App Store

במסגרת תוכניתה להגדיל את ההכנסת מפרסום, אפל מוסיפה מיקומים למודעות ב-App Store, בהם המיקום החשוב ביותר - לשונית "היום", שהייתה שמורה עד כה רק להמלצות העורכים

מאבקים מול אפל בגלל התנהגותה בה. חנות האפליקציות ה-App Store.

אפל הודיע באימייל למפתחים, כי החל ממחר, ה-25 באוקטובר, מודעות הקשורות לאפליקציות יתחילו להופיע גם בלשונית "היום" הראשית של ה-App Store, ובמקטע "אולי תאהב גם" בתחתית כל עמוד אפליקציה. המודעות מסומנות ברקע כחול, כמו אלה שבחלון החיפוש, ואלה המופיעות בעמוד "היום" מסומנות בתגית Ad. השינוי יחול בכל המדינות חוץ מסין.

"עם מודעה בלשונית 'היום'", כותבת אפל באתר שלה, "האפליקציה שלך יכולה להופיע בצורה בולטת בעמוד הראשון של ה-App Store – מה שהופך אותה לחלק מהתוכן הראשוני שמשתמשים רואים כשהם מתחילים את הביקור שלהם ב-App Store".

זוהי הפעם הראשונה שמפתחים יוכלו לפרסם (בתשלום, כמובן) מודעות בלשונית "היום", שעד כה הציגה רק תוכן שנבחר על ידי העורכים של ה-App Store, ללא אפשרות לבחור מיקום תמורת תשלום. הפרסום במקטע "אולי תאהב גם" בדפי האפליקציות יאפשר למפתחים לקדם את האפליקציות שלהם בדפי אפליקציות אחרות.

המודעות ב-App Store הוגבלו עד כה רק לתוצאות חיפוש על סמך מילות מפתח ובמקטע "מוצע" בכרטיסיית החיפוש. כעת, לאחר השינוי, חנות האפליקציות תציע ארבע אפשרויות פרסום בסך הכל.

על פי מארק גורמן מבלומברג, אפל מעוניינת לשלש את ההכנסות מפרסום ל-10 מיליארד דולר לפחות בשנה, ובמסגרת זו היא מרחיבה כעת את מיקומי המודעות, ובשנה הבאה אף מתכננת לאפשר מודעות גם באפליקציית המפות שלה, בנוסף לאלה הקיימות באפליקציית המניות ו-Apple News.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים