סינולוג'י הציגה מוצר אחסון צמוד רשת חדש בישראל

המוצר - ששמו +DiskStation DS1522 - הוא הוא הפתרון החדש שמציעה החברה הטיוואנית לתחום העסקי הבינוני והקטן ● בחברה מתגאים במכירות חזקות לתחום האוניברסיטאות בארץ, וכן לתחום הממשלתי

צ'יהסי הו, מנהלת המכירות לישראל של סינולוג'י.

סינולוג'י, החברה הטיוואנית המתמחה במוצרי אחסון צמודי רשת (NAS), הציגה בישראל את מוצר האחסון החדש שלה, +DiskStation DS1522, כחלק מהמאמץ של החברה לחזק את מעמדה בתחום העסקי בישראל.

לפי החברה, בשלוש השנים האחרונות חוותה החברה גידול של עשרות אחוזים בכל שנה של המכירות שלה בכלל, ולמגזר העסקי המקומי בפרט, כשהיא נעזרת ביבואנית הרשמית שלה בישראל בנדא מגנטיק. בסינולוג'י מתגאים לדבריהם במכירות חזקות לתחום האוניברסיטאות בארץ, בין השאר, וכן במכירות לתחום הממשלתי.

הצמיחה המקומית זהה פחות או יותר למגמה העולמית, וכמו תחומים אחרים בתעשיית ההיי-טק, גם במקרה הזה הקורונה סיפקה תאוצה לאימוץ של מוצרי ה-DiskStation, שמיועדים לשוק ה-SMB ולשוק המשרדים הביתיים. מעבר לכך מציעה החברה סדרת מוצרים לארגונים גדולים ועד לתאגידים ולשרתי קבצים בסדרת RankStation, בתצורת U1 ובתצורת U2, שיכולות להציע שילוב של עשרות כוננים כנדרש בשוק.

כאמור, +DiskStation DS1522 הוא הפתרון החדש שמציעה סינולוג'י לתחום העסקי הבינוני והקטן. מדובר ברכזת בגודל בינוני שמצוידת ב-5 מעגנים ומתאימה להרחבה והתאמה, ויכולה להכיל לכל היותר 15 כוננים בנפח כולל של עד רבע פטה-בייט, כשניתן להתקין בה כוננים מכניים מסורתיים, ועד כונני SSD מודרניים, לפי בחירה ולפי הצרכים. הרכזת מגיעה עם חיבור מהיר לרשת המקומית, שעומד על 10 גיגה-ביט/לשנייה. כמו כל המוצרים של החברה, מגיעה הרכזת עם מערכת ההפעלה הקניינית של החברה, DSM, היא בעצם ערכה גדולה של כלים לניהול נתונים, גיבוי ושיתופים.

הרכזת מבוססת על המעבד Ryzen R1600 של AMD, מעבד 64 ביט בעל שתי ליבות במהירות בסיסית של 2.6 הרץ, והוא מלווה ב-8 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR4, שניתן להרחבה עד 32 גיגה-בייט. מעבר להתאמה לכוננים מכניים ולכונני SSD, במערכת יש גם שתי תושבות למודולים מסוג M.2 2280 NVMe.

גם Synology C2 הוצגה בארץ

במקביל הציגה צ'יהסי הו, מנהלת המכירות לישראל, את Synology C2, שהיא פלטפורמת הענן הציבורי של החברה, שמספקת תכונות כמו ניהול סיסמאות, גיבוי אקטיבי עם יכולות התאוששות מאסון, שמספק הגנה על עומסי עבודה אישיים ואו עסקיים, וכן שיתוף קבצים בטוח, כולל הצפנה מקצה לקצה וכולל טכנולוגיות שמאפשרות לאמת את המשתמשים בשני קצוות ההודעה.

"בזמן שבו החוסן והקיימות של עסקים קריטיים להצלחה, אנו חוזים בביקושים גוברים מעסקים בכל סדר גודל לפתרון גמיש וזריז. השוק הישראלי אינו יוצא דופן בכך. מאז שנת 2018 רשמנו גידול שנתי, משמעותי של 76%", אמרה הו. "ככל שאנו מתקדמים קדימה אנו בטוחים שנוכל להמשיך לסייע ליותר ארגונים לבנות זרימת עבודה גמישה ובטוחה בעסקים, תוך ניצול פתרון הענן ההיברידי שלנו".

אחד השימושים הכבדים אליהם מכוונת החברה, תחום שאולי לא מתחבר אליה כברירת מחדל, הוא תחום המעקב והאבטחה באמצעות מצלמות, עם מערכות שתומכות ברמות שונות של עשרות מצלמות שונות לצורך הקלטה, שידור מוצפן ועוד.

ג'ניפר לין, מנהלת אזורית, הציגה יכולות שונות של המערכת, כולל זיהוי אוטומטי של פנים לצורכי אבטחה וזיהוי עובדים מורשים, זיהוי של כניסות לא מורשות למתחם ועוד, כשהכל מוזרם אל מערכי האחסון שמציעה סינולוג'י, בזמן אמת, ועם יכולות ניהול מרחוק.

"כדי להשלים את התמונה אנחנו מציעים גם מצלמות תוצרת החברה, שמציעות בעיקר יכולות עיבוד מקומי בקצה כדי לחסוך משאבים בליבה, והן מספקות יכולות לזהות אירועים ושלוח התרעות מתאימות באופן כמעט מיידי. יחד עמן השקנו גם אפליקציות מתאימות לטלפונים חכמים, כדי שהכל יהיה זמין בכל עת עבור מי שצריך לדעת", סיפרה לין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים