בלעדי

תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל – פורשת

אוחנה קול עובדת במגדל 11.5 שנים, מתוכן חמש שנים בתפקיד הנוכחי, ותפרוש בתחילת 2023 - כך נודע לאנשים ומחשבים ● טרם פורסם לאן היא עוברת ומי יחליף אותה

תמי קול אוחנה, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל.

תמי אוחנה קול, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות בחברת הביטוח מגדל, הודיעה היום (ד') למנכ"ל החברה, שגיא יוגב, על החלטתה לסיים את תפקידה – כך נודע לאנשים ומחשבים. היא אמורה לפרוש בתחילת 2023, וטרם פורסם מי יחליף אותה ומהו תפקידה החדש. אוחנה קול אישרה את הידיעה.

אוחנה קול עובדת במגדל 11.5 שנים, מתוכן חמש שנים בתפקיד הנוכחי שלה, שבו היא אחראית על חטיבה שמונה 600 עובדים. במהלך השנים היא הובילה פרויקטים טכנולוגיים משמעותיים, שסייעו לחברת הביטוח לממש את היעדים העסקיים שלה, בהם פיתוח מערכות תהליכים חדשניות בעולם הביטוח, ויישום אפליקציות ללקוחות ולסוכנים.

לפני שהגיעה למגדל עבדה אוחנה קול במשך כ-10 שנים במלם תים, שם היא ניהלה את פיתוח מערכת השכר של החברה, כמו גם פרויקטי פיתוח שבוצעו בה ב-2019 היא קיבלה את אות המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים. בנימוקי הוועדה שבחרה בה, בראשות פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב, נכתב כי "מאז שמונתה לתפקיד היא הגדירה מחדש את השדרה הניהולית, הדגישה את הגישה של מגדל לאבטחת מידע, השקיעה בשיפור היעילות התפעולית והובילה תפיסה ממוקדת לקוח".

אוחנה קול אמרה כי "אני מלאת תודה והוקרה על 11.5 שנים נפלאות ומספקות של עשייה בלתי פוסקת. אני משאירה אחריי חטיבה יציבה ומקצועית, עם יכולות גבוהות להתמודד עם שלל האתגרים העומדים בפתח".

כיסאות מוזיקליים ותפקידים פנויים בענף הפיננסים

מלבד אוחנה קול, גם אפרים אקרלינג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מגדל, הודיע בשבוע שעבר על סיום תפקידו. אקרלינג יצא לגמלאות, ובקרוב יפורסם כאן ראיון נרחב אתו.

במגזר הפיננסי יש כיום שתי משרות טכנולוגיות בכירות פנויות, בעקבות תזוזות שהתרחשו: האחת היא סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של כאל – תפקיד שממנו פרשה אירנה פורטניק לטובת משנה למנכ"ל בנק ירושלים. מנכ"ל כאל, לוי הלוי, עוסק בימים אלה בשלבים האחרונים של איתור מועמדים לתפקיד הבכיר. המשרה השנייה שהתפנתה היא מנמ"ר חברת הביטוח איילון, לאחר ששלמה שמאי, הודיע בחודש אוגוסט על סיום תפקידו. במקומו מונה לתפקיד שאולי בר אור.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זהבה שמיר

    ישר כוח לתמי אוחנה קול על תרומתה הענקית במגדל .

  2. אליהו

    הנה רעיון לחברות הפנסיה , קרנות ההתשלמות וקרנות הניהול... שירימו את הכפפה שיתנו שקיפות , היום כדי לדעת נתונים במה תוכנית הפנסיה שבחרנו משקיעה צריך לחכות לסוף רבעון ולקבל איזה אקסל שכמובן לא בהכרח מעודכן . במקום שיהיה כמו בארה"ב שכל הנתונים באיזה מניות התוכנית משקיעה , איזה אג"חים , תעודות סל ... הכל און ליין ושקוף . למה חשוב לדעת , כי היום יש הרבה מרווח לפרשנות , אולי להסתרה למשל אם הדוח מתפרסם כל שלושה חודשים אז בתיאוריה יכול להיות שהחברה תשקיע למשך חודש במניה מסויימת ואף אחד לא ידע על כך כי בתצלום המצב עבור הדוח כבר לא היו לחברה מניות . וגם כך נוכל לבקר את החלטות מנהלי הקרן , אם למשל בוחרים להשקיע במניה שאפילו לא נמצאת בתל אביב 125 שלא מתאים להכניס לסל שלנו כחוסכים לפנסיה רק כך נדע ... ממליץ לראות את תחקיר הפנסיות של מיכה סטוקס ביוטיוב כדי להבין על מה אני מדבר .

אירועים קרובים