לטובת הקיימות: Continue AI גייסה 5.7 מיליון דולר

כספי הגיוס - שנערך בהובלת גרוב ונצ'רס וקרן מייפל קפיטל - יסייעו לחברה הישראלית להמשיך ולפתח את פלטפורמת ה-AI שלה, המשמשת למיפוי והתמודדות עם פערי קיימות בארגונים

גייסה 5.7 מיליון דולר. Continue AI.

Continue AI – שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית למיפוי והתמודדות עם פערי קיימות בארגונים – נחשפה היום (ד') והודיעה על גיוס של 5.7 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת גרוב ונצ'רס (Grove Ventures) וקרן מייפל קפיטל (Maple Capital) ובהשתתפות Ride Ventures, Liquid2 ו-Kindergarten Ventures

קיימות הפכה בשנים האחרונות לחלק מהותי מהאסטרטגיה של חברות וארגונים רבים. כדי לקדם את תוצאותיהם העסקיות תוך עמידה ביעדי קיימות, עליהם לפתח עמידות לשינויים חברתיים וסביבתיים ולמזער נזקים שעלולים לקרות כתוצאה מפעילותם. על אף שהשימוש בעקרונות ESG (אחריות חברתית-תאגידית) בארגונים הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות כדי לקדם התנהלות בת-קיימא, מרביתו מבוסס כיום על עבודה ידנית של יועצים חיצוניים. כמויות עצומות של מידע ומחסור בכלים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מקשים על ארגונים לפתח מומחיות נדרשת בתוך הארגון (במקום תלות בגורם חיצוני) ולקבל החלטות מגובות-מידע בכל הקשור לקיימות.

הטכנולוגיה מבוססת הבינה המלאכותית של Continue AI, השואבת מידע ממילוני רשומות, נועדה לתת לארגונים תובנות ודרכי פעולה כדי לאפשר למנהלים לזהות פערים, לאתר דרכי פעולה על מנת להגיע ליעדי קיימות, לענות על דרישות רגולטוריות הקשורות לקיימות ו-ESG, ולהחליף את העבודה הידנית והתלות ביועצים.

מקדמים אחריות חברתית-תאגידית. עקרונות ESG. אילוסטרציה.

מקדמים אחריות חברתית-תאגידית. עקרונות ESG. אילוסטרציה. צילום: BigStock

"טכנולוגיה שסופסוף תיתן מענה לצרכים של קידום תהליכי קיימות בארגונים" 

Continue AI יושבת בתל אביב ומעסיקה כ-10 עובדים. היא הוקמה על ידי בארי עמיאל, המנכ"ל; אלון ארד, סמנכ"ל המוצר; ויהונתן מאור, סמנכ"ל הטכנולוגיות. השלושה הכירו כשעבדו יחד בחברת סיגמנטו (Sigmento), שנמכרה לחברת Akeneo ב-2018, ובה שימש מאור כשותף-מייסד וסמנכ"ל טכנולוגיות. עמיאל וארד אף עבדו בעבר בסטארט-אפים מובילים כמו Convoy ו-Natural Intelligence.

כבר כעת לחברה לקוחות ברחבי העולם, ובהם מספר חברות Fortune 500. היא תשקיע את הכסף מהסיבוב בבניית שותפיות עסקיות חדשות והרחבת מערכי הפיתוח והמכירות. 

בארי עמיאל, מנכ"ל Continue AI מסר: "Continue AI נולדה בשל הדרישה הגוברת לטכנולוגיה שסופסוף תיתן מענה לצרכים של קידום תהליכי קיימות בארגונים. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לרתום את כוח הדטה כדי להניע חברות לפעולות קיימות ולייצר שינוי משמעותי של ממש".

לוטן לבקוביץ', שותף כללי, בגרוב ונצ'רס: "ארגונים מובילים יודעים היום שאסטרטגיה ארוכת-טווח חייבת לכלול קידום תוצאות עסקיות לצד עמידה בעקרונות אחריות תאגידית וקיימות. הגישה מבוססת המידע והבינה המלאכותית של Continue AI כבר מראה תוצאות חסרות תקדים בייעול, והיא הכרחית כדי להצעיד ארגונים גדולים לעידן של קיימות".  

המערכת של החברה כבר משרתת מספר לקוחות Fortune500 ובהן של חברת רואיל קריביאן.

"אחד מהדברים המאתגרים ביותר לצוות הקיימות בקבוצת רואיל קריביאן היה שימוש מיטבי בדטה, כדי לקבל החלטות משמעותיות", אמרה סילביה גריגו, מנהלת תחום ESG בחברה. "השימוש בפלטפורמה פורצת הדרך של Continue AI מאפשרת לנו גם לקבל את ההחלטות הקריטיות האלו בהתבסס על נתונים, וגם להטמיע פתרונות בעלי השפעה חיובית על העסק שלנו ועל העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים