בלעדי

"האתגר – ניהול ואבטחת הסביבה מרובת העננים"

כך אמר ארמין מילר, סגן נשיא VMware לאזור אירופה, שביקר בארץ לפני ימים אחדים, בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים ● "המנמ''רים נדרשים לבסס אקו-סיסטם, עם פלטפורמה המאפשרת להם לקבל את המיטב במסע שהם עורכים לענן"

ארמין מילר, סגן נשיא VMware לאזור אירופה.

"השאלות שנשאלו בעבר, האם כדאי לעבור לענן, ולאיזה ענן, ירדו מהפרק. ארגונים ניצבים כיום אל מול כמה אתגרים: המנמ"רים נדרשים לאפשר למשתמשים וללקוחות לקבל מגוון שירותים, כולל שירותים חדשים – בסביבה מרובת עננים. זה מחויב המציאות, על מנת להניע את כלל היחידות העסקיות בארגון. האתגר כיום השתנה: כיצד לממש עבודה רציפה וקלה בסביבה מרובת עננים. כיום, כל מנמ"ר וכל מנמ"רית מבינים כי הענן הציבורי הוא הזדמנות, תפעולית, כלכלית וטכנולוגית, ובמקביל – יש לעבוד בסביבה מרובת עננים, ובאופן מאובטח ופשוט לניהול", כך אמר ארמין מילר, סגן נשיא VMware לאזור אירופה.

בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים אמר מילר, שביקר לפני ימים אחדים בישראל, כי "המנמ"רים נדרשים לבסס אקו-סיסטם, עם פלטפורמה המאפשרת להם לקבל את המיטב במסע שהם עורכים לענן. המשמעות המעשית היא לא להינעל אצל ספקית ענן אחת, לאפשר יכולת לשנע נתונים ויישומים מענן לענן ומהענן ל'קרקע' ולעשות זאת בלי להמציא את הגלגל מחדש. אנו מציעים לארגונים פתרון מוכלל, העונה לאתגר הניהול של ה-IT בסביבה היברידית משולשת: בין עננים, בין סביבות הענן וסביבת הדטה סנטר שברישוי המסורתי, וגם עם יכולות שיתוף של כלל העובדים והמשתמשים במערך המחשוב הארגוני והנתונים והיישומים שלו, כאשר הם עובדים בסניפים, או מרחוק".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

פלטפורמת VMware – "נותנת ללקוחות חופש בחירה היכן לפעול"

"בתקופה האחרונה", אמר מילר, "התמקדנו כדי לעזור ללקוחות הארגוניים לבנות יישומים בענן ולהפעיל, לנהל ולאבטח את הסביבות מרובות העננים שלהם. בשנה שעברה, VMware דיברה על החזון של הנפקת קבוצה של מוצרי תוכנה ושירותי ענן חוצי עננים, אשר נועדו לפשט את האימוץ והניהול של סביבה מרובת עננים. שירותים אלה מאפשרים לארגונים להיות חכמים בענן. כעת אנו מביאים את החזון הזה לכלל מימוש מעשי, עם פתרונות שאנו מוסיפים לפלטפורמה שלנו, הנותנת ללקוחות חופש בחירה היכן לפעול, לצד ניצול מיטבי של השקעות העבר, לטובת עבודה בסביבה מורכבת ומאתגרת".

אתגר נוסף, לדברי מילר, הוא "מה נדרש לעשות על מנת לנצל את כל מערכות ה-IT אשר פותחו ברבות השנים, כדי שניתן יהיה להריץ אותן באופן חופשי על גבי קונטיינרים, וכן לבנות מכלול רכיבי אבטחת מידע. בדרך זו, כלל המשתמשים יוכלו להתחבר ליישומים הארגוניים מכל מקום, וכך הם יוכלו לקבל את כלל השירותים, מכל העננים הציבוריים – בצורה קלה לשימוש – ומאובטחת".

"בעוד ארגונים מעבירים עוד ועוד שירותים לענן", אמר מילר, "הם גם מתרחבים לעננים רבים, ולכן העבודה נעשית מורכבת יותר, כך שהם נדרשים לפעול בצורה המיטבית בסביבה מרובת עננים, באופן אחיד ועקבי, על פלטפורמה אחת".

לדבריו, "משימה משמעותית, מעבר לעבודה בסביבה מרובת עננים, טמונה בצורך לפיתוח אפליקציות מודרניות, עם תמיכה במשתמשים רבים, בו-זמנית, עם יכולות אוטומציה, וירטואליזציה, גמישות, אבטחת מידע, המשכיות עסקית – ואת כל אלו אנו מאפשרים, עם ניהול מושכל ומאוזן בין אפליקציות הרצות באתר הלקוח לבין אלו הרצות בענן".

"VMware העולמית משקיעה בישראל בלא הרף", סיים מילר, שהיה מנוע מלדבר על רכישת החברה על ידי ברודקום. "אנו, בהנהלת החברה, רואים את הארגונים פה כחדשניים, הנמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית. הסניף הישראלי של החברה כולל גם מרכז פיתוח, שיש לו חלק מהותי בבנייה של הפתרונות של החברה, עם מיקוד בחדשנות טכנולוגית. הסניף הישראלי חווה, זה כמה שנים ברציפות, גידול בהיקף הפעילות שלו, והוא מהסניפים הצומחים ביותר בין כלל סניפי VMware באירופה. נמשיך להשקיע פה, כי מדובר במשהו שמיטיב עם כולם – הלקוחות מחד, המכירות והפיתוח מאידך. זהו נכס עבורנו: הלקוחות בישראל מהווים עבורנו נייר לקמוס, כי הם מתקדמים טכנולוגית ולא מהססים לאמץ מוקדם טכנולוגיות חדשניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים