אוטומציה החדשה משלימה הליך מיתוג חדש ותיקרא וואן סיטי

החברה מסמנת עם השם החדש את מיקודה באספקת שירותים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים לרשויות

וואן סיטי - תספק שירותים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים לרשויות, תוך שימת דגש על הצרכים השונים והמשתנים של התושב.

אוטומציה החדשה, מקבוצת וואן טכנולוגיות, הפועלת בתחום מערכות המידע לרשויות מקומיות בישראל, תשנה את שמה ותיקרא מהיום – וואן סיטי (ONE city).

אוטומציה החדשה היא מחברות הטכנולוגיה הוותיקות בישראל, העוסקת בפיתוח מערכות מידע והענקת שירותי מחשוב למגזר המוניציפלי. השם החדש שאימצה החברה, וואן סיטי, בליווי המוטו “Inspired by people” מסמן את הכיוון אליו היא צועדת: אספקת שירותים טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים לרשויות, תוך שימת דגש על הצרכים השונים והמשתנים של התושב.

לטענת בכירים בחברה, הכיוון האסטרטגי החדש שאימצה החברה נובע משינויים ותמורות עמוקים שהחוויה העירונית עוברת בשנים האחרונות, כולל מהפכה עירונית של ממש בתחום טכנולוגיות המידע.

שלי כהן, מנכ"ל וואן סיטי, אמר: "אנו יוצאים לדרך חדשה. לא מדובר בשינוי של שם או לוגו בלבד, אלא בשינוי תפיסתי ואסטרטגי של החברה כולה. הפתרונות שנעניק לתושבים, בשיתוף הרשויות, חייבים להיות חווייתיים, נוחים, אינטואיטיביים, פשוטים ומותאמים אישית. זאת דרישה מובנת מאליה במאה ה-21. כבר בימים אלו, לצד המיתוג החדש, וואן סיטי נמצאת בעיצומם של תהליכי פיתוח של מגוון שירותים ייעודיים לתושב שבמסגרתם התייעלות לרשויות ושביעות רצון גבוהה לתושב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים