מנכ"ל צלזיוס פרש מתפקידו באמצע הליך פשיטת הרגל של החברה

אלכס משינסקי, שהיה בין מקימי חברת אשראי הקריפטו הישראלית-אמריקנית ושהוביל אותה עד כה, יוחלף על ידי כריס פרארו, מי שתפקד כסמנכ"ל הכספים של החברה עד כה

נעצר ומואשם בהונאת קריפטו. אלכס משינסקי, מנכ"לה לשעבר של צלזיוס.

צלזיוס (Celsius) – חברת הלוואות הקריפטו הישראלית-אמריקנית – ביקשה ביולי האחרון את הגנת בית המשפט, במסגרת סעיף 11 בחוקי פשיטת הרגל של ארה"ב, ומוגדרת כחברה בפשיטת רגל זמנית מאז. באופן מפתיע, מנכ"לה והמייסד השותף שלה, אלכס משינסקי, הודיע דווקא כעת על נטישת הספינה הטובעת.

כריס פרארו, סמנכ"ל הכספים, שמונה למנכ"ל החדש של צלזיוס.

כריס פרארו, סמנכ"ל הכספים, שמונה למנכ"ל החדש של צלזיוס. צילום: לכידת מסך מלינקדאין

החברה, שהושפעה מהמשבר האחרון הפוקד את ענף המטבעות הדיגיטליים ונכנסה לקשיים ביוני האחרון, הודיע ​​על מינויו של מנכ"ל חדש בעקבות התפטרותו של משינסקי. כריס פרארו, סמנכ"ל הכספים הנוכחי שלה, ימונה כעת לבוס החדש של החברה, ויהיה אחראי על הרה-ארגון שהחברה עוברת. החברה, שנהגה להלוות קריפטו ללקוחותיה, נותרה חייבת כספים לנושים רבים, אך הכריזה על פשיטת הרגל מתוך שאיפה לבנות את עצמה מחדש.

"בחרתי לפרוש מתפקיד המנכ"ל של צלזיוס", כתב משינסקי בהצהרה לתקשורת. "למרות זאת, אמשיך להתמקד בעבודה כדי לעזור לקהילה להתאחד מאחורי תוכנית שתספק את התוצאה הטובה ביותר עבור כל הנושים". הוא הוסיף וציין כי הוא "מצטער באמת על הנסיבות הפיננסיות הקשות" איתן מתמודדים לקוחותיו בזמנים אלו.

"אני מצטער שהמשך תפקידי כמנכ"ל הפך להסחת דעת גוברת", כתב משינסקי. "מאז העצירה (בפעילות צלזיוס – ג"פ), עבדתי ללא לאות כדי לעזור לחברה וליועציה להציב תוכנית בת קיימא עבור החברה להחזיר מטבעות לנושים בצורה ההוגנת והיעילה ביותר".

כזכור, צלזיוס הייתה אחת מבורסות הקריפטו, או מהמלוות הראשונות בסדרה ארוכה של חברות שהעניקו שירותים דומים, אשר הקפיאה את שירותיה בעקבות המשבר הקשה שפוקד את תחום הקריפטוגרפיה.

החברה נוסדה בשנת 2017 על ידי משינסקי, דניאל לאון ונוק גולדשטיין והיא מנהלת את פעילותה מארה"ב ומבריטניה, כאשר חלק ניכר מהפיתוח שלה מתרחש בסרביה. עד לאחרונה היא נחשבה כאחת מחברות אשראי הקריפטו הגדולות ביותר, עם תיק אשראי של כשמונה מיליארד דולר ונכסים בסך כולל של כ-12 מיליארד דולר. לטענתה, בסוף יוני היו לה כ-1.7מיליון לקוחות, ופיקדונות קריפטו נושא ריבית שהגיעו לכ-17% לשנה.

לאחר פרסום ההודעה על עזיבתו של משינסקי, המטבע הקריפטוגרפי של החברה, אסימון ה-CEL, ירד יותר מ-7% בערכו, כך לפי CoinMarketCap.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים