"אתגרי השנה החדשה: סביבה מרובת עננים והגנת הסייבר"

"הטכנולוגיות החדשות, שמאיצות באופן חסר תקדים את היכולות העסקיות של הארגון והופכות אותו לארגון יעיל וגמיש יותר", אמר ליאור פוני, מנכ"ל דל ישראל

ליאור פוני, מנכ''ל דל ישראל.

"השנה החולפת הביאה עמה לא מעט אתגרים, שימשיכו אתנו לשנה הנכנסת, ובראשם אימוץ הטכנולוגיות החדשות, שמאיצות באופן חסר תקדים את היכולות העסקיות של הארגון והופכות אותו לארגון יעיל וגמיש יותר. בין כלל האתגרים הטכנולוגיים, שניים מהם מזדקרים מעל כל השאר: עבודה בסביבה היברידית, מרובת עננים, והגנת סייבר", כך אמר ליאור פוני, מנכ"ל דל (Dell Technologies) ישראל.

פוני דיבר בפתח אירוע בכירים לקבלת השנה החדשה שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, בשיתוף VMware ישראל ואינטל ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') באולם ג'ונה בנתניה.

לדברי פוני, "השנתיים האחרונות התאפיינו בשינוי מודל העבודה בארגונים, כמו גם באופן הקשר עם הלקוחות שלהם – ולא רק בגלל הקורונה. בכל ארגון יש כיום, לצד הדטה סנטר המקומי, עבודה בענן ציבורי – אחד או יותר. זה מציב בפני המנמ"רים והמנמ"ריות אתגרים רבים, ובראשם הצורך לספק מגוון שירותים מכל מקום בכל עת. המענה לריבוי הדרישות, הטכנולוגיות וצורות העבודה הוא באמצעות חוויות ענן פשוטות ועקביות, שמסופקות כשירות".

הוא ציין כי "דל מקדמת את התפיסה ההיברידית לסביבה מרובת עננים, שלפיה יש לשלב את הטוב מכל העולמות, ולעבוד בצורה מבוססת תקנים. כמו כן, דל בונה מודל הפעלה ענני, עקבי, לכל סביבת IT ארגונית. באחרונה, פעילות ההיצע של דל כשירות צמחה מאוד. כעת היא מתחייבת לספק את כל המוצרים והפתרונות שלה כשירות, במסגרת פרויקט Apex. כך, ארגונים יוכלו לצרוך פתרונות בכל דרך שירצו, לפי צריכה, תוך כדי תנועה, או במנוי".

לסיום ציין פוני כי "אנחנו, ב-דל, פועלים כדי לבנות את התשתית החיונית לעידן הנתונים, וכך לסייע לארגונים בהאצת השינוי הדיגיטלי – באמצעות פתרונות אוטומטיים, חכמים ומשולבים. בשנה החולפת המשכנו להגדיל את היקף עסקינו בנתון דו ספרתי באחוזים, ואף הגדלנו את מצבת כוח האדם שלנו והפכנו להיות ארגון ה-IT הגדול בישראל".

שלומי אביב, מנכ''ל VMware ישראל.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

, דיבר אף הוא בכנס ואמר כי "ארגונים ניצבים בפני כמה אתגרים: על המנמ"רים לאפשר למשתמשים וללקוחות לקבל מגוון שירותים, כולל שירותים חדשים – בסביבה מרובת עננים. זאת, על מנת להניע את כלל היחידות העסקיות בארגון".

"אתגר נוסף", ציין, "הוא כיצד לקחת את כל נכסי ה-IT שנבנו במהלך השנים ולהריץ אותם באופן חופשי על גבי קונטיינרים, לצד בנייה של מעטפת אבטחת מידע. כך, הלקוחות יוכלו להתחבר מכל מקום, ולקבל את כלל השירותים מכל העננים הציבוריים בצורה מאובטחת ופשוטה".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

אביב סיים בציינו כי "חווינו בשנתיים האחרונות גידול בהיקף הפעילות שלנו, והיינו מהסניפים הצומחים ביותר בין כלל סניפי VMware באירופה. אני מעריך שהמגמה הזו תימשך".

יניב גרטי, מנכ''ל אינטל ישראל.

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל. צילום: נדב כהן יונתן

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל, אמר כי "המהפכה הדיגיטלית מלווה אותנו כבר יותר משני עשורים. בשלוש השנים האחרונות מהפכה זו הואצה, והיא משפיעה על כל תחום ותחום בחיים שלנו – בעולמות החינוך, הרפואה, הזמנת אוכל מוכן ועד לצריכת תוכן טלוויזיוני בשירותי הסטרימינג". לדבריו, "מדובר באתגר משמעותי עבור ארגונים, כי הם מתקשים לטפל בהיקפי נתונים שגדלים בסדרי גודל".

"אנחנו רואים שצפוי גידול עצום בשוק השבבים", הוסיף גרטי, "והוא נועד לשרת את יכולות הטרנספורמציה הדיגיטלית שכלל הארגונים בעולם נדרשים להם. המהפכה הדיגיטלית הואצה בעקבות מגפת הקורונה ובתוך כך, חל צורך הולך וגובר במעבדים בכל תחומי החיים".

לסיכום, הוא אמר כי "מנמ"רים מחפשים שכבת אינטגרציה ואנחנו, באינטל, לא רק מפתחים מעבדים, אלא גם מספקים פתרונות אינטגרציה עבורם, עם שירותים ושכבת תוכנה, שיאפשרו לנתונים לזרום על גבי שכבות תוכנה מאובטחות ולעבור תהליכי עיבוד שונים".

האירוע נחתם בהופעה של הסטנד-אפיסט אבי נוסבאום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים