אינטל ממתגת את עצמה מחדש – ו-"הורגת" את המותג פנטיום

החברה השיקה לוגו חדש ואת מותג Intel Processor, שיבוא במקום הפנטיום והסלרון הוותיקים ● השינוי הוא רק ברמת המיתוג ולא ברמת המוצרים

הלוגו החדש של אינטל.

לא ברור אם זה קשור להכרזה הקרובה, ובהמשך השנה גם ההשקה, של מעבדי ה-Raptor Lake החדשים, אבל אינטל הודיעה בסוף השבוע על מהלך של מיתוג מחדש, שבא לידי ביטוי בשני אלמנטים.

הראשון הוא גרפי. החברה הציגה עיצוב מחדש של intel Inside, הלוגו של החברה, שמלווה אותה מזה שנים רבות בהיבטים שונים, כולל ועד מדבקות שמשולבות על מחשבים שולחניים וניידים, כדי לספר שמדובר במחשב עם מעבד של אינטל. העיצוב החדש מרובע ונקי יותר מאשר בעבר, וגם מציע צבעים ברורים יותר.

אבל עיצוב הסלוגן החדש הוא רק צד אחד של השינוי. השני הוא מותג חדש, שייקרא Intel Processor, שלפי החברה בא להחליף את מותגי הפנטיום והסלרון במחשבים הניידים שלה. החל ברבעון הראשון של 2023 יסומנו המחשבים ברמת שוק הכניסה עם המותג החדש והפנטיום, מותג שהוצג בראשונה לפני 30 שנים, ייעלם מהשטח יחד עם אחיו, שצעיר ממנו רק במקצת.

באינטל טוענים שהדבר יעזור למשתמשים לבחור את המחשב עם המעבד שהם צריכים ביתר קלות, על אף שלא ממש ברור כיצד, ובעיקר לא ברור איך זה יבוא לידי ביטוי בהיבט של המחשבים השולחניים. זה נכון במיוחד לאור האמירה של החברה שלפיה "Intel Processor ישמש כשם המותג עבור מספר משפחות מעבדים. אינטל תמשיך לספק את אותם מוצרים ואותן תועלות בכל מגזר. המותג החדש משאיר ללא שינוי את פתרונות המוצר הנוכחיים של אינטל, וכן לא משנה את מפת הדרכים למוצרים של החברה".

כך או כך, זה אמור לקרות, כאמור, בעוד כמה חודשים, ויבדיל, ברמת המחשוב האישי, את מעבדי ה-Core של אינטל למעבדים לאלה המיועדים לרמת המחשוב הבסיסית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים