"סביבת העבודה ההיברידית דורשת מודל IT היברידי"

כך לפי בני מלכה, סמנכ''ל המכירות בחטיבה המסחרית של דל ישראל, שדיבר במפגש של הפורומים C3 ו-C6 מבית אנשים ומחשבים

בני מלכה, סמנכ''ל המכירות בחטיבה המסחרית של דל ישראל.

"ארגונים רבים החלו במימוש אסטרטגיה של 'ענן תחילה', כי הענן הוא המהפכה המחשובית הגדולה ביותר, והיא עונה להבטחות, מצמצמת עלויות תפעול ומאפשרת לארגונים להתקדם ולפעול מהר. אלא שהמעבר כרוך בעלויות כלכליות שמכבידות על הארגון. המשמעות היא שסביבת העבודה ההיברידית דורשת מודל IT היברידי", כך אמר בני מלכה, סמנכ"ל המכירות בחטיבה המסחרית של דל ישראל.

מלכה דיבר במסגרת מפגש של הפורומים C3 ו-C6 מבית אנשים ומחשבים, שנערך היום (א') במלון NYX בהרצליה. את המפגש הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"חלק מהחברות ערכו הגירה מחדש של רוב עומסי העבודה לדטה סנטר ולחילופין, אימצו גישה היברידית", אמר מלכה. "ארגונים שעשו זאת דיווחו על חיסכון משמעותי בעלויות. כך, מארק אנדרסון ובן הורוביץ כתבו מאמר שבו תיארו את התהליך שעברה דרופבוקס: החברה החלה ביוזמת מיטוב התשתיות שלה ב-2016 וחסכה כ-75 מיליון דולר בתוך שנתיים כשהעבירה את רוב עומסי העבודה שלה מהענן הציבורי ל-'תשתית בעלות נמוכה יותר, בהתאמה אישית', ב-'מתקני מיקום משותפים', המופעלים ישירות על ידה".

הוא ציין כי "אף על פי שלענן הציבורי יש יתרונות רבים, יותר ויותר מובילי IT מבינים שזה לא בהכרח הפתרון הרצוי. רוב הארגונים מחפשים את הזריזות של הענן הציבורי יחד עם הגמישות לבחור את הענן המתאים, פרטי או ציבורי, עבור כל עומס עבודה, תוך מיטוב העלויות והנראות של ההוצאות".

תשתית APEX

לדברי מלכה, "אנחנו מציעים פלטפורמה שמשלבת את פישוט הפעילות עם גמישות, ועם יכולת לבקרה אמיתית, כך שניתן יהיה לנהל סביבה מרובת עננים באופן אחוד ומרכזי". הוא אמר כי "פתרונות התשתית של דל טכנולוגיות מבוססים על המעבדים המתקדמים מבית אינטל, ובכך מאפשרים ביצועים גבוהים גם בליבת הארגון".

"השקנו את שירותי תשתית APEX", הוסיף. "המודל מציע פתרונות מנוהלים, מבוססי ענן ומותאמים אישית. תשתית APEX נפרסת בחצר הלקוח, אך מופעלת על ידינו. לאחר מכן, מנהל ה-IT מספק ומנהל את המשאבים באמצעות פורטל ניהול מבוסס ענן. כך, הלקוחות משלמים רק על מה שהם צורכים, והלקוחות הארגוניים מקבלים ערך משמעותי על ידי הפעלת ארכיטקטורה מקומית, במודל תשלום גמיש ולפי שימוש, עם יכולת לבניית סביבות בעלות פונקציונליות חזקה ותמיכה ושירותים מנוהלים של טכנולוגיות. זה מאפשר להציג מהר הרבה יותר טכנולוגיות חדשניות, להרחיב את קיבולת ה-IT במהירות ולספק משאבים בהתאם לדרישות העסקיות והפיתוחיות המשתנות".

מלכה סיכם באומרו כי "אנחנו עונים לאתגרי המנמ"רים והמנמ"ריות, ובהם הצורך לספק מגוון שירותים מכל מקום בכל עת. המענה לריבוי הדרישות, הטכנולוגיות וצורות העבודה הוא באמצעות חוויות ענן פשוטות ועקביות, שמסופקות כ-שירות. שימוש בתפיסה שלנו מניב פשטות, אג'יליות ובקרה. לפי חברות המחקר, הוא מביא לצמצום של 39% בעלויות התפעול ולהחזר השקעה דרמטי. נשיק את הפתרון בישראל בדצמבר השנה, ואני מעריך שלקוחות רבים בארץ יאמצו את המודל הזה בחודשים הקרובים. נמשיך לפתח את הפלטפורמה והתפיסה, כדי שהלקוחות ישמרו את ההשקעות שלהם".

עוד השתתפו במפגש גיל זיסו, המנמ"ר הגלובלי של שיכון ובינוי, שתיאר את הטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברת הקבוצה לקראת המעבר שלה לענן; ופיני כהן, אנליסט בכיר וסגן נשיא STKI, שתיאר את השלכות המעבר לענן ותפיסת השירותים על גופי ה-IT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים