האם קוואלקום תסייע במימוש שאיפות ה-VR של מטא?

שיתוף פעולה בין שתי החברות יסייע למטא בפיתוח שבבים מותאמים עבור מוצרי המציאות המדומה והרבודה שלה, שיהיו מבוססים על פלטפורמות וטכנולוגיית Snapdragon XR

מטאוורס עם שבבים של קוואלקום.

מטא וקוואלקום הודיעו כי חתמו על שיתוף פעולה שבמסגרתו תסייע האחרונה לפיתוח שבבים מותאמים עבור מוצרי המציאות המדומה והרבודה של מטא.

השבבים החדשים יהיו מבוססים על שבבי ה-Snapdragon XR, שבבים המיועדים לחישובים הנדרשים של מוצרים כמו משקפי מציאות מדומה וכדומה. מדובר למעשה במעין הרחבה של מערכת היחסים הקיימת גם כך בין שתי החברות, כשמטא תהיה מעורבת יותר בתכנונים של שבבים עתידיים – משקפי המציאות הרבודה הנוכחיים של מטא, Quest 2, משתמשים ב-Snapdragon XR2.

שלא כמו חברות אחרות בתחום, שמתככנות שבבי מציאות מורחבת בעצמן, בדומה לחברות רבות בשוק הטלפוניה, לדוגמה, ובמקרה של אפל גם בתחום המחשוב האישי, בחרה מטא עד עתה להשתמש בשבבים מוכנים, ומעתה להשתמש בטכנולוגיה של קוואלקום כבסיס להתאמות שהיא תתכנן.

"אנו עובדים עם קוואלקום על שבבים מותאמים של מציאות מדומה – המופעלת על ידי פלטפורמות וטכנולוגיית Snapdragon XR – למפת הדרכים העתידית שלנו של מוצרי Quest. בניגוד לטלפונים ניידים, בניית מוצרי מציאות מדומה מביאה לאתגרים חדשים ורב-ממדיים במחשוב מרחבי, עלות וגורם צורה. השבבים הללו יעזרו לנו להמשיך לדחוף את המציאות המדומה לגבולותיה ולספק חוויות מדהימות", אמר מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, בעקבות ההכרזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים