מגדל שוקי הון בחרה בגיבוי Metallic של קומוולט בענן Microsoft Azure

חברת יוביטק הובילה את הפרויקט במגדל שוקי הון ● היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים לתקופה של שלוש שנים

מאיר יהב, סמנכ"ל מערכות המידע של מגדל שוקי הון.

חברת יוביטק (UBTECH) מקבוצת וואן, סיימה לאחרונה פרויקט נרחב בחברת מגדל שוקי הון, להעברת יישומי Office של מיקרוסופט מבין כותלי הארגון (On prime) לסביבת הענן. בנוסף, בוצעה הטמעה של פתרון הגנת הנתונים Metallic של קומוולט (Commvault) לגיבוי ושחזור יישומי מיקרוסופט בענן.

במסגרת הפרויקט הועברו יישומי ה-Office שפעלו במגדל שוקי הון לסביבת הענן, ואלו כוללים את מערכת השיתוף ושיחות הווידיאו Teams, דוא"ל, יומנים ואנשי קשר, ספריית הענן OneDrive ועוד. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים לתקופה של שלוש שנים.

מאיר יהב, סמנכ"ל מערכות המידע של מגדל שוקי הון: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להעביר את כלל יישומי ה-Office והסביבה המיקרוסופטית למודל ענן – פרויקט שביצענו בסיוע חברת יוביטק. בנוסף, בחרנו בפתרון גיבוי הנתונים בענן Metallic של קומוולט, בשל היתרונות של קלות ומהירות היישום של הפתרון, פשטות התפעול והאינטואיטיביות שלו, מהירות וקלות השחזור, רמת אבטחת המידע הגבוהה, תמחור במודל SaaS ותמיכה ברמה גבוהה ומקצועית מצד יוביטק ו-קומוולט".

לדברי רונן גבאי, שותף-מייסד ביובטיק, "אנחנו מברכים על סיום פרויקט מוצלח של העברת יישומי מיקרוסופט לענן במגדל שוקי הון, ומודים על הבעת האמון ב-יוביטק. אנו בטוחים שמגדל שוקי הון ייהנו ממגוון היתרונות שיש לענן מיקרוסופט להציע ומהיכולות הטכנולוגיות המשופרות שאנו מטמיעים אצל לקוחותינו, החל מפתרונות גיבוי, הימנעות ממתקפות כופרה, וכן, אפשרויות טכנולוגיות המשפרות את מערך ההגנה בארגון".

ליאור לביד, מנהל ערוץ שותפים במיקרוסופט: "אנחנו גאים להיות חלק מהמסע של מגדל שוקי הון אל הענן ובשותפות הארוכה והעשייה המשותפת. אנחנו שמחים על הבחירה של מגדל בפתרון Metallic, המיושם בענן Microsoft Azure. שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם קומוולט מקנה ביטחון רב לארגונים ומוביל אותם לתהליכים של טרנספורמציה וצמיחה עסקית באמצעות הענן".

לדברי מיכל אהרוני, מנהלת מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט: "פתרון Metallic מספק למגדל שוקי הון הגנה על הנתונים שבענן לכל היישומים המרכזיים של מיקרוסופט. החיבור בין מיקרוסופט לבין חברת קומוולט, כאשר Metallic מספק גיבוי בענן Azure, נותן ללקוחותינו ביטחון רב יותר ששני הפתרונות עובדים יחד בהרמוניה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים