מהיר יותר, יציב יותר ומנותק מהטלפון: עדכון לווסטאפ ל-Windows

העדכון החדש כבר ניתן להורדה מ-Microsoft Store ● בדרך: גם גירסה טבעית לסביבת העבודה השולחנית של אפל

אפשר לשלוח הודעה עצמית בווטסאפ ל-iOS.

מטא שדרגה את האפליקציה של ווטסאפ לסביבת Windows, והעדכון החדש כבר ניתן להורדה מ-Microsoft Store, חנות האפליקציות של מיקרוסופט.

למרות שעל פניו, מבחינת עיצוב וגם מבחינת שימושיות, המשתמשים לא יבחינו בהבדל בגירסה החדשה של ווטסאפ, מאחורי הקלעים בוצע שינוי משמעותי – מטא החליפה את המנוע הקודם של תכונת המסרים המיידיים הפופולרית במנוע האוניברסלי של Windows, כך שלמעשה מדובר כעת באפליקציה טבעית לסביבת Windows, ולפי מטא היא תעבוד באופן יציב ומהיר יותר מאשר הגירסה הקודמת.

הגירסה החדשה גם משחררת לחלוטין את הקשרים מהטלפון, ולאחר ההתקנה, ההפעלה והקישור הראשוני למספר הטלפון, אפשר למעשה לכבות את הטלפון ולהמשיך ולהשתמש באפליקציה באופן עצמאי לחלוטין.

מי שירצה יוכל להמשיך להשתמש בגרסת הדפדפן של ווטסאפ שעליה בעצם הייתה מבוססת הגירסה השולחנית הקודמת, עם תבנית ייצור שמכונה אלקטרון, שהביצועים שלה היו נמוכים יותר, וכן הובילו לכך שמדי פעם האפליקציה הייתה נתקעת או מאבדת קשר.

נכון להיום, משתמשי macOS ימשיכו להשתמש בווטסאפ בגרסה שמותאמת לדפדפן, אך במטא הבטיחו שהם עובדים גם על גירסה טבעית לסביבת העבודה השולחנית של אפל כדי להציע מקצה שיפורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים