הושלם פרויקט תשתית אנליטית בענן לניהול מידע בחברת גלובס

בפרויקט, שבוצע על ידי חטיבת BI & AI של מלם תים, הותקנה תשתית מבוססת Snowflake, שתאפשר העלאת נתונים בנפח גדול במהירות ובתדירות גבוהה

יניב מאיר, מנהל תחום Data & BI & AI במלם תים

הושלם פרויקט יישום והטמעה של תשתית אנליטית בענן לניהול ותחקור מידע בחברת גלובס, שבוצע על ידי חטיבת BI & AI של מלם תים. התשתית החדשה מבוססת Snowflake Data Cloud Platform על גבי תשתית Azure Cloud של מיקרוסופט. עלות הפרויקט לא נמסרה, אך מוערכת בעשרות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל מיגרציית הנתונים מסביבה מרובת נתונים מבוססת DB SQL Server און פרמיס לסביבה אנליטית בענן.

Snowflake הוא פלטפורמת ענן מתקדמת לניהול הנתונים בענן. זהו שירות מנוהל, המאפשר לנהל את הדטה הארגונית ביעילות וגם להשתמש בדטה לכל פתרון BI ו-Data science שיש בו צורך. פלטפורמת Snowflake מתפקדת כמחסן נתונים (Datalake/DWH) עם חיבוריות לכל מקור שממנו צריך לשאוב נתונים.

מגלובס נמסר, כי "הפרויקט עונה לנו על הצורך בזמינות המידע, קלות השיתוף ושרידות. הפלטפורמה מאפשרת לנו להגיע לאנליסטים ולמפתחים במהירות בזמן אמת ולטפל  בנתונים רחבי היקף. בחרנו בפתרון מאחר שהוא מהיר ליישום, עם מנגנון תמחור חכם, המותאם לצרכינו ומאפשר תשלום עבור שימוש על פי צרכני מידע שונים. בחרנו במלם תים כשותף של Snowflake וכחברה בעלת ניסיון רב בפרויקטים רחבי היקף להקמת תשתיות נתונים בענן".

יניב מאיר, מנהל תחום Data & BI & AI במלם תים, אמר, כי "יישום הפרויקט בפתרון הנבחרSnowflake Data Cloud Platform מציב את גלובס בחזית הטכנולוגיה. הארכיטקטורה הייחודית מפרידה באופן פיסי את האחסון והעיבוד ומנצלת באופן מלא את הגמישות של ארכיטקטורת ענן בדרכים שאינן אפשריות במחסני נתונים מסורתיים כפי שהיה קיים בגלובס. הפלטפורמה החדשה תאפשר לגלובס שימוש בדטה בצורה נרחבת והוספת מערכות קצה נוספות ונתונים נוספים בפורמטים מגוונים – מובנים ומובנים למחצה – כפלטפורמת נתונים הוליסטית אחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים