הייבוב מגייסת 150 מיליון דולר לפי שווי של 2.45 מיליארד דולר

פלטפורמת בוב של החברה לניהול עובדים מאפשרת לארגונים להתאים את השינויים המתבקשים מהמצב בשווקים להחלטות ניהוליות של הארגון לגבי העובדים

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד משותף בהייבוב.

חברת הייבוב (HiBob) מודיעה היום על גיוס 150 מיליון דולר בסבב גיוס חדש לפי הערכת שווי של 2.45 מיליארד דולר. סבב זה מגיע עשרה חודשים לאחר גיוס של 150 מיליון דולר. בסה״כ החברה גייסה עד כה  300 מיליון דולר בפחות מ 10 חודשים. את הסבב הנוכחי הובילו Bessemer Venture Partners ו-General Atlantic, והוא פועל יוצא של צמיחת החברה במשך שש שנים ברציפות, הנובעת מהצורך בעובדים איכותיים ומערכות משאבי אנוש מתקדמות גם בתקופה של האטה.

הייבוב פיתחה את Bob, פלטפורמה חדשנית לניהול עובדים. גיוס ושימור נכון של עובדים היה ועודנו אחד הנושאים המרכזיים המעסיקים ארגונים בתקופות צמיחה, וביתר שאת בימים של האטה כלכלית עולמית. המפתח הוא גמישות ניהולית ועסקית, שמאפשרת  להתאים את השינויים המתבקשים מהמצב בשווקים להחלטות ניהוליות של הארגון לגבי העובדים, שהם המשאב החשוב ביותר בארגון. פלטפורמת ניהול העובדים של החברה משרתת יותר מ-2,500 חברות, המעסיקות מאות אלפי עובדים, ומאפשרת למנהלים, לעובדים, ולמחלקות משאבי האנוש והכספים את היכולות להתנהל בגמישות הנדרשת במצבי אי ודאות ושינויים.

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד משותף בהייבוב, מסביר: "האטה עד הקפאת גיוסי עובדים, לצד גלי הפיטורים שאנו קוראים עליהם, מעמידה את הנהלות החברות בפני אתגרים בכל הקשור לניהול השוטף ויישום תוכניות הגידול והצמיחה לשנתיים הקרובות. אנו עדים לכך, שלקוחות הייבוב מגייסים יותר מאשר מקצצים במצבת העובדים. זה אמנם לא בקצבי הגידול של 2021, אבל ללא ספק אנחנו רואים מאזן גיוסי עובדים חיובי וצמיחה. התחרות על עובדים איכותיים וחסרונם הבולט הם בעיה בלתי פתורה בכל העולם. הצמיחה של הייבוב כחברה נובעת מהצורך של ארגונים אשר שמים את האנשים שלהם במרכז בכלים דיגיטליים חדשניים לשימור וניהול המשאב האנושי גם בתקופות דינמיות של התרחבות והצטמקות. אנחנו צופים שמרבית החברות יחזרו לגייס ברבעונים הקרובים, שכן בעידן הנוכחי לא ניתן לצמוח ללא האנשים המוכשרים המתאימים. הייבוב מספקת לחברות הדינמיות הללו את המערכת המתאימה ביותר לצורכי צמיחה ושימור של עובדים איכותיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים