בעוד כחודש: עדכון גדול של Windows 11

בעיקרו, יציע העדכון תכונות די רבות חדשות בתפקוד הכללי של מערכת ההפעלה וגם של חלק מהאפליקציות שמוטמעות ומלוות אותה, כולל תכונות שהמשתמשים ביקשו והועלמו משום מה במעבר מ-Windows 10 ל-11

מה חדש? בלי חדשות (אם רוצים). Windows 11.

העדכון הגדול הבא של Windows 11 יתרחש במהלך החודש הבא, וליתר דיוק ב-20 בספטמבר. לפי דיווחים רבים שהופיעו ברשת, באותו יום תתחיל מיקרוסופט להשיק את עדכון 22H2 שזכה לכינוי Sun Valley 2. העדכון ככל הנראה יהיה הדרגתי, כדי להבטיח השקה חלקה ללא עומסים, והוא אמור להתבצע באופן אוטומטי – עבור מי שמאפשרים זאת בהגדרות העדכון של Windows.

בעיקרו, יציע העדכון תכונות די רבות חדשות בתפקוד הכללי של מערכת ההפעלה וגם של חלק מהאפליקציות שמוטמעות ומלוות אותה, כולל תכונות שהמשתמשים ביקשו והועלמו משום מה במעבר מ-Windows 10 ל-11, כמו, לדוגמה, היכולת לגרור פריטים אל שורת המשימות וממנה לצורך יצירת קיצור דרך מהיר. כן אמור העדכון להציג תפריט משנה חדש במקרה שבו שורת המשימות תצטרך להציג יותר מדי קיצורי דרך ממה שניתן במבט ברירת המחדל.

עוד שינוי משמעותי שדובר בו יחסית רבות הוא גרסה חדשה של "סייר הקבצים", שתציע את האפשרויות לפתוח לשוניות/כרטיסיות כמו בדפדפן אינטרנט במקום לפתוח חלון חדש עבור כל תיקייה שרוצים להשתמש בה. כן מבטיחה מיקרוסופט שהממשק של הסייר יהיה נקי יותר ושיהיה שילוב טוב יותר עם שירות האחסון של החברה OneDrive – שהוא בפני עצמו עבר לאחרונה שדרוג בממשק.

עוד עדכון מדובר הוא התפריט "התחל" של Windows 11, אחת הנקודות שעדיין מציקות לרבים מהמשתמשים. הוא גם אמור לעבור עדכון תצוגה מסוים, והוא גם אמור לאפשר מעתה לקבץ אפליקציות לקבוצה אחת כפי שהיה נהוג בעבר, וכפי שנהוג בטלפונים חכמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים