דיווח: אפל מאטה גיוסי עובדים ומחזירה עובדים למשרדים

לפי דיווח חדש, ענקית התפוח פיטרה כ-100 עובדי קבלן שהיו אחראים לסיוע בגיוס עובדים לחברה ● מחייבת את עובדי המשרדים לחזור לעבודה במשרד שלושה ימים בשבוע

חוזרים למשרדים. הפארק של אפל

אפל מאטה את קצב הגיוסים ופיטרה כ-100 עובדי קבלן שהיו אחראים לסיוע בגיוס עובדים לחברה, כך לפי דיווח חדש של מארק גורמן מבלומברג. גם בחודש שעבר פורסם דיווח על כך שאפל מעסיקה פחות אנשים מבעבר, ומנכ"ל ענקית הטק, טים קוק, אישר בשיחת משקיעים שהתקיימה באחרונה כי החברה תהיה "מכוונת" יותר לגבי גיוסים, וציין את המצב הכלכלי הנוכחי כסיבה, והוסיף, כי"אפל תמשיך לגייס אנשים ולהשקיע בתחומים, אבל אנחנו מתכוונים יותר לעשות זאת מתוך הכרה במציאות של הסביבה".

אפל מחזירה עובדים למשרדים

בתוך כך, לאחר כמה דחיות של החזרת העובדים למשרד, אפל קבעה כי עובדיה המשרדיים ישובו ב-5 בספטמבר לעבודה במשרד לשלושה ימי עבודה בשבוע לפחות – כך לפי הודעה שקיבלו עובדי החברה ביום שני האחרון. החברה דורשת מן העובדים לעבוד במשרד בימי שלישי וחמישי וביום נוסף, שייקבע על ידי הצוותים.

המדיניות החדשה מצטרפת להחלטה של ענקית הטק לבטל את חובת עטיית המסיכות במשרדים לאחרונה.

על אף שאפל נהגה בפחות גמישות בנוגע לעבודה מרחוק של עובדיה יחסית לענקיות טק אחרות, ראוי לציין כי זוהי תקופה עמוסה מאוד מדי שנה בחברה, שכנראה מתכוננת לאירוע ההשקה של ה-iPhone 14 ודגמי השעונים החדשים, כמו גם ההכנות להשקה בהמשך השנה של מחשבי ה-Mac ודגמי ה-iPad החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים