אברא תייצג ותפיץ בלעדית בישראל את LS ריטייל

LS ריטייל מספקת פתרון טכנולוגי מתקדם מבוסס על תשתיות דיינמיקס של מיקרוסופט לניהול מלאי ושרשראות הפצה ומותאמת לקמעונאים, מערכת שיווק ומכירות רב-ערוצית ומערכת ניהול קופה

יוסי חיימוב, סמנכ"ל, מנהל פעילות מיקרוסופט באברא.

אברא (abra) תייצג ותפיץ בלעדית בישראל את LS ריטייל (LS Retail), חברת מערכות התפעול, הפועלת בתחום מערכות מידע לקמעונאות ופתרונות לנקודות המכירה (POS).

LS מספקת פתרון טכנולוגי מתקדם מבוסס על תשתיות דיינמיקס של מיקרוסופט, הכולל מערכת לניהול מלאי ושרשראות הפצה מודרנית ומותאמת לקמעונאים, מערכת שיווק ומכירות מודרנית רב-ערוצית ומערכת ניהול קופה מתקדמת (POS), כולל יכולות self-checkout ומכירה מול המדף על ידי מוכרנים. לחברה 5,500 לקוחות ב-140 מדינות, בהם רשתות הקמעונאות הגדולות בעולם, כגון נייק, אדידס, מרקס אנד ספנסר ואיקאה ישראל. בימים אלה יצא לדרך גם פרויקט משותף ראשון יחד עם קבוצת פוקס – זכיין חנויות נייקי בקנדה לתמיכה במערכת הקופות בקנדה.

השותפות תאפשר לאברא להרחיב את מגוון השירותים שהיא מעניקה כיום ללקוחותיה ולהציע להם פתרונות גם ביציאתם לשווקים בחו"ל ולתמוך באתגרים העסקיים שלהם. אברא תבצע את היישום והטמעה של המערכת ללקוחותיה ותספק להם פתרון בישראל ובחו"ל, בשילוב מערכות סחר אלקטרוני וניהול קשרי לקוחות.

יוסי חיימוב, סמנכ"ל, מנהל פעילות מיקרוסופט באברא, ציין, כי "שוק הריטייל בתנועה, וכך גם הציפיות של הלקוחות – לקבל חוויה רב-ערוצית איכותית. הבאנו את הפתרון המתקדם בעולם כדי לעזור לחברות ישראליות להגשים את האסטרטגיה העסקית שלהן ולפרוץ עם חוויית תפעול וקנייה שעד לפני מספר שנים נחשבה דמיונית. מדובר באבן דרך משמעותית לשוק הקמעונאות הישראלי. אני סמוך ובטוח שהשותפות שנרקמה בין אברא, מיקרוסופט ו-LS ריטייל תאפשר לחברות ישראליות להטמיע ERP מודרני בישראל ומחוצה לה ברמה שהשוק שלנו טרם הכיר, ותאפשר לאברא להמשיך ולספק ללקוחותיה פתרונות מגוונים, המותאמים לאופי הארגון ולצרכיו הייחודיים כדי להגשים את האסטרטגיה ולהשיג את המטרות העסקיות".

סוון קאפה, מנהל מכירות בכיר באירופה ב-LS ריטייל: "אנו נרגשים לברך את אברא כשותפת LS ריטייל בישראל. בישראל מספר רב של עסקים בעלי חשיבה מתקדמת, אשר, על פי אמונתנו, מעצבים את עתיד הקמעונאות והאירוח בעולם. באמצעות הוספת פתרונות התוכנה של LS ריטייל לפורטפוליו של חברות אלו, תוכל אברא לספק תוכנת Unified Commerce מלאה, שתצמח ביחד עם העסק. אנו בטוחים שהעסקים בישראל יזכו להצלחה רבה במתן פתרונות תוכנה באמצעות LS ריטייל במגוון תחומים בזכות המומחיות הגבוהה והצוות של אברא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים